Se mitä olen Kekäläistä seurannut vähän pakostakin, kun on ollut HIFK:n ja pahimman kilpailijan Jokereiden GM:nä ja Nyt Columbuksessa, niin pelaajaruletti on aina ihan karmea. HIFK:ssa aikanaan ainakin Finnair kiitti. Valmentajan valinta tuntuu Kekäläiselle olevan aika sokea piste. Itse pidän Tortorellasta kovasti, mutta en usko, että tuollaisella kiekolla suurta menestystä pudotuspeleissä saavutetaan. Joukkue ei jaksa pelata monta sarjaa tuolla pelitavalla. Lisäksi siihen aletaan poffeissa runkosarjaa enemmän kiinnittämään huomiota vastustajan taholta. Olen jopa miettinyt, että oliko HIFK:n mestaruus -98 siinä mielessä vähän jopa vahinko, että Westerlund & Summanen puolivahingossa korvasivat Eavesin. Jokereissa jäi iso menestys myös tulematta.
Kekäläinen on ahkera kaveri ja kiistatta hänellä on silmää pelaajille ja munaa tehdä rohkeita ratkaisuja. Nyt vain kun katsoo Columbuksen jengiä, niin kenen siellä pitäisi olla ykkössentteri? Yksi menestyvän joukkueen peruspilari. Moni Keklun treidesitä on tähdännyt mielestäni enemmän pikavoittoon, kuin pitkäjänteiseen joukkueen rakentamiseen.
Kekäläinen on ahkera kaveri ja kiistatta hänellä on silmää pelaajille ja munaa tehdä rohkeita ratkaisuja. Nyt vain kun katsoo Columbuksen jengiä, niin kenen siellä pitäisi olla ykkössentteri? Yksi menestyvän joukkueen peruspilari. Moni Keklun treidesitä on tähdännyt mielestäni enemmän pikavoittoon, kuin pitkäjänteiseen joukkueen rakentamiseen.