Otteluseuranta 28.–29.3.2021

  • 8 032
  • 105

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Se mitä olen Kekäläistä seurannut vähän pakostakin, kun on ollut HIFK:n ja pahimman kilpailijan Jokereiden GM:nä ja Nyt Columbuksessa, niin pelaajaruletti on aina ihan karmea. HIFK:ssa aikanaan ainakin Finnair kiitti. Valmentajan valinta tuntuu Kekäläiselle olevan aika sokea piste. Itse pidän Tortorellasta kovasti, mutta en usko, että tuollaisella kiekolla suurta menestystä pudotuspeleissä saavutetaan. Joukkue ei jaksa pelata monta sarjaa tuolla pelitavalla. Lisäksi siihen aletaan poffeissa runkosarjaa enemmän kiinnittämään huomiota vastustajan taholta. Olen jopa miettinyt, että oliko HIFK:n mestaruus -98 siinä mielessä vähän jopa vahinko, että Westerlund & Summanen puolivahingossa korvasivat Eavesin. Jokereissa jäi iso menestys myös tulematta.

Kekäläinen on ahkera kaveri ja kiistatta hänellä on silmää pelaajille ja munaa tehdä rohkeita ratkaisuja. Nyt vain kun katsoo Columbuksen jengiä, niin kenen siellä pitäisi olla ykkössentteri? Yksi menestyvän joukkueen peruspilari. Moni Keklun treidesitä on tähdännyt mielestäni enemmän pikavoittoon, kuin pitkäjänteiseen joukkueen rakentamiseen.
 

Hokileidi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dynamo Moskova, NHL, Jokerit 2014-2022
1-2 Rasmussen. Columbuksen valmentaja Tortorella haastaa.

Maali hyväksyttiin ja Detroit pääsee 2 minuutin ylivoimalle turhan haaston takia.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Täysin typerä haasto. Tahallaan haluaa hävitä Törtsi tämän pelin.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: EP34
Koettikohan Tortsi jos siellä ois harjoittelija detroitilla päivystysvuorossa.
 

Naamavelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
”Tänään ette ole seuraamassa klassikkoa vaan karmeaa jääkiekkopeliä, jota on vielä erä jäljellä.”

Voisko Viasat käyttää tätä repliikkiä mainoksissaan?

Olet Antti ehkä oikeassa, mutta tämän johtopäätöksen pitäisi ehkä katsojien tehdä itse?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
”Tänään ette ole seuraamassa klassikkoa vaan karmeaa jääkiekkopeliä, jota on vielä erä jäljellä.”

Voisko Viasat käyttää tätä repliikkiä mainoksissaan?

Olet Antti ehkä oikeassa, mutta tämän johtopäätöksen pitäisi ehkä katsojien tehdä itse?
Hieno keino markkinoida omaa tuotetta. Tuollaisesta voisi oikeasti antaa jopa potkut.
 

Kylpyrätti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Torinossa 06
”Tänään ette ole seuraamassa klassikkoa vaan karmeaa jääkiekkopeliä, jota on vielä erä jäljellä.”

Voisko Viasat käyttää tätä repliikkiä mainoksissaan?

Olet Antti ehkä oikeassa, mutta tämän johtopäätöksen pitäisi ehkä katsojien tehdä itse?
Mäkinen vaan varmisti että jokainen katsoja ymmärtäisi.
 

Wire

Jäsen
Verisure: "Kun lapset on pieniä niin heidän kodin ei tarvitse olla turvallinen"

Mäkinen laskee sekunteja että pääsee pois...
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
En ole Mäkis-ystävä, mutta onhan se aivan virkistävää, että kahden kelvottomasti pelaavan kiekkojoukkueen surkeasta sitkuttelusta ei yritetä väkisin sanallistaa suurenmoista jääkiekkojuhlaa. Hirveä ottelu.
Toki ei sitä väkisin tarvitse kehua, mutta en minä silti kanavapomona oikein hyvällä katsoisi. Voisihan se sanoa vaikka että "nyt ei ole ihan paras prime time kamppailu ollut mutta katsotaan mitä kolmas erä tuo...".
 

KaljaVeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
235, Karjala-lippis
Alkaa olla vähän sen näköistä että Tortorella voi pikkuhiljaa alkaa pakata reppuaan
 
Suosikkijoukkue
Leijonat, Carolina Hurricanes
Detroit pistää kaksi tyhjää häkkiä Columbukselle, joka ei saa tänäänkään ilman maalivahtia mitään muuta aikaan kuin kulmassa pyörimistä.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Tuleeko kellekkään jatkuvasti mieleen Ryan O'Reillysta se näyttelijä, joka näytteli Kylmässä ringissä (Ozissa) samannimistä hahmoa?

Edit. Sillä Ozin hahmolla olikin yksi ällä tuossa O'Reillyssa. Eli melkein samannimistä.
 

Hokileidi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dynamo Moskova, NHL, Jokerit 2014-2022
1-3 ja 1-4 tyhjään maaliin.

Karmeata pelaamista Columbukselta. Detroit on ollut jo vuosia yksi NHL:n heikoimmista joukkueista, mutta näytti lähes ”normaalilta” noin surkeaa vastustajaa vastaan.

Tämä taisi olla tähänastisen elämäni heikoin NHL-peli. Osa kaukalossa pelanneista kuuluu kuitenkin maailman parhaiden pelaajien joukkoon, mitä on tämän pelin perusteella lähes mahdoton uskoa.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Tarasenko 2-0 ylivoimalla.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Tuleeko kellekkään jatkuvasti mieleen Ryan O'Reillysta se näyttelijä, joka näytteli Kylmässä ringissä (Ozissa) samannimistä hahmoa?

Edit. Sillä Ozin hahmolla olikin yksi ällä tuossa O'Reillyssa. Eli melkein samannimistä.

Mulle tulee Ryan O'Reillystä mieleen Detroitin varaama täysnimikaima Ryan O'Reilly. Kansalaisuudesta erottaa.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Camaano hankkii Floridalle jäähyn pitämällä Ekbladin mailasta kiinni.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Ja Dallas iskee! Hintz tarjoilee ohjuria Robertsonille, jonka ohjaus menee Floridan pelaajasta maaliin.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Florida vastaa samantien Huberdeaun toimesta.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Floridalle rankkari. Torju Oettinger!

Edit. Ei torjunut ja Florida menee 1-2 johtoon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös