Kehtaatte vielä laulaa meikäläisen vehkeestä. On teillä rikkailla otsaa!Joo ymmärrän tuon, mutta täällä Colora…tai siis Denverin kaupungissa paikallisessa jäähallissa ottelua katsellessa en voi välttyä nälvimästä teitä kotona peliä katsovia köyhiksi. Täällä lauletaan All the small thingsiä ja huudetaan Mikkoa ja Nathania. Kukaan ei ole vielä pöyristynyt.
VIISINKERTAINE Vuoden Jatkoaikalainen. Minulla on taskussani kolikoita. Sinulla ei.Mää voin katsoa kierroksen muutkin pelit livenä tai jälkilähetyksenä jos vain haluan. Revi siitä, Vuoden jatkoaikalainen!
Mä olen kunnon rikas kun maksan Viasatista mutta katson silti Yleltä.Mutta olen kuitenkin vähemmän köyhä kuin peliä Ylen kautta seuraava. Nih!
Mä en maksa mistään mitään, joten minulla on oltava eniten rahoja. Joten minä olen rikkain.Mä olen kunnon rikas kun maksan Viasatista mutta katson silti Yleltä.
Tai sit sulla on edunvalvoja.Mä en maksa mistään mitään, joten minulla on oltava eniten rahoja. Joten minä olen rikkain.
Joo, maanantaina on kaikkien Suomen työpaikkojen kahvihuoneissa maitojunakeskustelut käynnissä.Ei vaikuta Mikolla kestävän pää tiukoissa paikoissa kun pelataan isoista asioista. Esin vetää kiikarit kun kierroksen muut raapivat kasaan sen 19 pistettä. Ja nyt kun puoli Suomea katsoo prime timessä kansan selkänahasta revityillä verorahoilla maksettua viihdettä, niin ei taaskaan saa mitään aikaiseksi. Tällaisesta se lempinimi varmaankin tuli.
Maksat sä myös YLE:stä.Mä olen kunnon rikas kun maksan Viasatista mutta katson silti Yleltä.
Olet vain empaattinen ja sympaattinen. Haluat olla yhtä köyhän yleverolaisen kanssa.Mä olen kunnon rikas kun maksan Viasatista mutta katson silti Yleltä.
Kyllä, ja tähän vielä se lisäksi että katsoo Yleltä enkkuselostukselta niin voi ehkä nauttiakin pelistä halliääneillä.Mä olen kunnon rikas kun maksan Viasatista mutta katson silti Yleltä.
Aattele jos joku sanois perse kun Susanna Tapani pelaa. Kohu olisi valmis.Ika sanoi PERSE.
Maksat sä myös YLE:stä.
Mutta Binningtonhan on ihmisperse. Kohu on valmis!Aattele jos joku sanois perse kun Susanna Tapani pelaa. Kohu olisi valmis.
Minä en kuulu tuollaiseen roskasakkiin.Voi olla että käyttäjä valehtelee tulotasostaan, eikä maksa mitään YLE:stä.