Otteluseuranta 28.–29.1.2023

  • 4 892
  • 213

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Binnington käy vaihteeksi kuumana kuin hellankoukku.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Joo ymmärrän tuon, mutta täällä Colora…tai siis Denverin kaupungissa paikallisessa jäähallissa ottelua katsellessa en voi välttyä nälvimästä teitä kotona peliä katsovia köyhiksi. Täällä lauletaan All the small thingsiä ja huudetaan Mikkoa ja Nathania. Kukaan ei ole vielä pöyristynyt.
Kehtaatte vielä laulaa meikäläisen vehkeestä. On teillä rikkailla otsaa!
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mää voin katsoa kierroksen muutkin pelit livenä tai jälkilähetyksenä jos vain haluan. Revi siitä, Vuoden jatkoaikalainen!
VIISINKERTAINE Vuoden Jatkoaikalainen. Minulla on taskussani kolikoita. Sinulla ei.

Binnington lähti kiukkuilemaan. Berube tykkää.

Mihis vittuun se nyt läksi? Ajettiinko se ulos vai sanoko se vaan että mä en enää ala, lähen himaan.
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & Suomi
Muistutteleekohan Rantanen useinkin Englundia että muistatko hei kun pelattiin u20-kisojen semifinaalissa vastakkain, muistatko hei, Antti Kalapudas hei.
 

Hukkakaato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна / Jokerit 1992-2013 / Jokerit 2023-
Ei vaikuta Mikolla kestävän pää tiukoissa paikoissa kun pelataan isoista asioista. Esin vetää kiikarit kun kierroksen muut raapivat kasaan sen 19 pistettä. Ja nyt kun puoli Suomea katsoo prime timessä kansan selkänahasta revityillä verorahoilla maksettua viihdettä, niin ei taaskaan saa mitään aikaiseksi. Tällaisesta se lempinimi varmaankin tuli.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Oles

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mä olen kunnon rikas kun maksan Viasatista mutta katson silti Yleltä.
Mä en maksa mistään mitään, joten minulla on oltava eniten rahoja. Joten minä olen rikkain.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Ei vaikuta Mikolla kestävän pää tiukoissa paikoissa kun pelataan isoista asioista. Esin vetää kiikarit kun kierroksen muut raapivat kasaan sen 19 pistettä. Ja nyt kun puoli Suomea katsoo prime timessä kansan selkänahasta revityillä verorahoilla maksettua viihdettä, niin ei taaskaan saa mitään aikaiseksi. Tällaisesta se lempinimi varmaankin tuli.
Joo, maanantaina on kaikkien Suomen työpaikkojen kahvihuoneissa maitojunakeskustelut käynnissä.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Binnington voisi joskus sitten ihan oikeasti tapella. Mutta eihän se uskalla.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Binnington voisi käydä teilaamassa vastustajan pelaajan Hextallin tyyliin. Tulisi rytinää, saatana!

Tai miksei vaikka maalivahdit keskiympyrään ottamaan myllyjä.


 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Mä olen kunnon rikas kun maksan Viasatista mutta katson silti Yleltä.
Olet vain empaattinen ja sympaattinen. Haluat olla yhtä köyhän yleverolaisen kanssa.

Arvostan!
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Schenn tekee 3-1.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Joku teki ehkä maalin.
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Mä olen kunnon rikas kun maksan Viasatista mutta katson silti Yleltä.
Kyllä, ja tähän vielä se lisäksi että katsoo Yleltä enkkuselostukselta niin voi ehkä nauttiakin pelistä halliääneillä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös