Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Upeeta Ville upeeta, KuPS
Paljollako betsasit?Mäkinen on haukkunut nyt Bluesin surkeutta niin pitkään, että kannattanee lyödä vetoa heidän voittonsa puolesta.
Paljollako betsasit?Mäkinen on haukkunut nyt Bluesin surkeutta niin pitkään, että kannattanee lyödä vetoa heidän voittonsa puolesta.
Tonnilla. Mutta en lyönyt vielä, odottelen 4-0 maalia ja kertoimen nousua.Paljollako betsasit?
Denver on!!Elikkäs nyt täytyy sit muistaa se, että toi Colorado on mailin korkeudessa.
Ja syyhän tälle on mielestäni se, että kyseessä on "vain" NHL-ottelu. Mikäli kyseessä olisi Suomen maaottelu vaikkapa olympialaisissa, ja siellä selostaja tytöttelisi jotain pelaajaa, niin olisi kohu valmis. Näitä pelejä ei kuitenkaan niin moni katso kuin Suomen pelejä.
Kohu oli valmis.Olitko muuten yhtä pöyristynyt kun ennen NHL-matsia puhuttiin luistelulähetyksessä Juuliasta ja Matiaksesta?
En seurannut lähetystä, joten en tiedä millainen on asiayhteys. Mikäli kyseiset puhujat ovat olleet Kiira Korpi ja Laura Lepistö niin pidän tuota epäammattimaisena, junttina ja nolona touhuna. Mikäli jostain syystä jomman kumman vanhempi tai puoliso, niin pidän normaalina.Olitko muuten yhtä pöyristynyt kun ennen NHL-matsia puhuttiin luistelulähetyksessä Juuliasta ja Matiaksesta?
Aivan! Kyllä voi ihminen (minä) olla tyhmä.Denver on!!
Mutta sehän on Colorado Avalanche. Jälkimmäinen sana vissiin tarkoittaa sellaista, joka tulee kaiken aikaa alemmaksi.Elikkäs nyt täytyy sit muistaa se, että toi Colorado on mailin korkeudessa.
Ylen lähetys ei muuten ole lähellekään suora, vaan on n. 15 sekuntia Viasatia jäljessä.
Siitäs saitte, köyhät!
Muistuttelee tunnen.Muistutteleekohan Rantanen useinkin Georgieviä että muistatko hei kun pelattiin u20-kisojen finaalissa vastakkain, muistatko hei, Kasperi Kapanen hei.
Mutta olen kuitenkin vähemmän köyhä kuin peliä Ylen kautta seuraava. Nih!Ja Viasat on vähintään samat 15 sekkaa liveä perässä. Siitäs saitte köyhät!
Sähän just oot turannut rahasi johonkin helvetin tv-kanavaan, meillä Ylen kautta katsovilla on vielä kolikot taskussa! Köyhä!Mutta olen kuitenkin vähemmän köyhä kuin peliä Ylen kautta seuraava. Nih!
Mää voin katsoa kierroksen muutkin pelit livenä tai jälkilähetyksenä jos vain haluan. Revi siitä, Vuoden jatkoaikalainen!Sähän just oot turannut rahasi johonkin helvetin tv-kanavaan, meillä Ylen kautta katsovilla on vielä kolikot taskussa! Köyhä!
Mutta olen kuitenkin vähemmän köyhä kuin peliä Ylen kautta seuraava. Nih!
Olen kuullut juttua että Mikko vittuilee siitä, että Georgijev asuu Raisiossa.Muistutteleekohan Rantanen useinkin Georgieviä että muistatko hei kun pelattiin u20-kisojen finaalissa vastakkain, muistatko hei, Kasperi Kapanen hei.