Laiskiainen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, AC Oulu
Lopputurnauksen kannalta pahaenteisen tasaisenoloista vääntöä tähän mennessä
Viimeksi muokattu:
Ei Saari nyt mitenkään Saukkosen levelille pääse. Tunnistaa sentään pelitapahtumat ja säännöt, Anu ei.Vähän offtopic mutta mitä veljet tuumaa tuosta selostajasta. Melkein yhtä raskasta kuunneltavaa mitä Saukkonen konsanaan. Formuloissa jaksoi Saarea kuunnella mutta ei toimi lätkässä miun makuun.
Ika on yksi parhaista kommentaattoreista mitä kuullut.Olen muuten täysin samaa mieltä. Mielestäni ihan hyvää juttua tulee Ikan omalla tyylillä, mistä itse ainakin tykkään.
Kyllä mäkin olen Ikan kanssa siitä ihan samaa mieltä ettei tässä jengissä ole tähän asti nähdyn perusteella mitään sellaista särmää kuten niissä menestysjoukkueissa on ollut. Tasapaksua kuraa.Vaikka kyseessä on junnupeli, niin luulisi Suomella olevan edes jonkinlaisen pelitavallisen rungon johon pelaajat voivat tukeutua. Sellaista en ole vielä havainnut tai sitten en ymmärrä mitään jääkiekosta.
Tulin kattomaan huomasiko joku muu saman. Pari kertaa taputteli.Koputtiko linjuri mailalla saksalaista päähän?
Tai sitten ei tämän kokoisesta maasta voi joka ikäluokkaan tulla mitään PuLaAho ketjua.Tämä joukkue koottu neloskentän pelaajista?
Sen ois voinu ihan hyvin pistää tulille jo viime vuonna, ihan surkea koutsiMinulla on jo Lauri Mikkola ULOS! -ketju valmiina luonnoksissa
Se on itselläni tuo analysointi, vaikka onkin asiantuntevaa, eikä mitään turhanpäiväistä hölötystä, niin ottelun seuraamisen kannalta meininki on turhan kuivaa (aika ajottain musertavaa). Sitä kun haluais ylläpitää puolestaan kisakatsomon tunnelmaa.Yleensä ärsyynnyn helposti huonoista selostajista tai kommentaattorista, mutta Ikan jatkuvaa kritisointia en ymmärrä. En saa kiinni mistä te valitatte.
Jos vaihtoehdot on nuo 2 niin ei hyvältä näytä tulevaisuus.Tai sitten ei tämän kokoisesta maasta voi joka ikäluokkaan tulla mitään PuLaAho ketjua.
Eikö viime vuonna ollut melkoisen samanlainen tilanne/ennakkoasetelmat?En muista milloin viimeksi on ollut näin vähän hypeä U20-kisojen ympärillä. Jotenkin on vaikea syttyä itsekään tästä joukkueesta. Tosi tasapaksu joukkue ja vaikka tänään on ollut ihan kivaa näennäistä hallintaa, niin aika vaaratonta tuo Suomen hyökkäyspeli on.
Rohkeeta avausta vaan. Mutta eiköhän se ole jo ennestään olemassa :)Minulla on jo Lauri Mikkola ULOS! -ketju valmiina luonnoksissa
Kyllä. Suvun eräs herrasmies on kirjoittanut myös kirjan tästä suvun kahviharrastuksesta, "Mein Sumpf". Tämä on kielletty kirja monissa maissa, sillä aiheuttaa kofeiiniaddikiota ja yliannostuksia empiiristen tutkimusten mukaan.Luulen, että Julius Sumpfin perheessä kulutetaan reilusti kahvia.
Tosi kaksijakoista on Ikan osalta. Toisaalta hän tuo ihan oikeaa lisäarvoa pelillisiin asioihin, mutta toisaalta on jatkuvasti kaikissa lillukanvarsissa kiinni. Olisi valmentajana varmaan hieman raskas mikromanageeraaja U20-joukkueelle.Yleensä ärsyynnyn helposti huonoista selostajista tai kommentaattorista, mutta Ikan jatkuvaa kritisointia en ymmärrä. En saa kiinni mistä te valitatte.