Mainos

Otteluseuranta 27.–28.12.2024 (2. kisapäivä)

• 20 846
  • 572

F#21

Jäsen
Näennäistä Suomen hallintaa.

Kummia nuo lörpyt viivasta. Voisivat hakea suoraan syötöstä vetoja tai sitten vielä enemmän kierrättää päädyn kautta.

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Kyllä noista Kangas saa ihan maalin tehdä.

Rapeehuivi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Leijonat, Edmonton Oilers
Jaksan kuunnella selostajaa, mutta Lehkosen analysoinnit syö ottelun seuraamisen tunnelmaa, vaikka onkin asiantuntevaa kommentointia. Ennemmin kuuntelen Ikaa podcasteissa sun muissa ohjelmien yhteyksissä jälkikäteen. Aivan niin kuin luen myös jatkoajan kommentointeja vasta erätaukojen aikana.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Suomihan puolustaa kuin Yllin Pelicans

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kriisi-Kärpät, Carolina Hurricanes
Onko Ika muuten vielä tämän turnauksen aikana manaillut sitä, miten laukausten pitäisi mennä tolppien väliin, eikä ainakaan yli?

Itsehän siis tykkään Ikasta erittäin paljon kommentaattorina ja etenkin tästä duosta, mutta hiukan on huvittanut juuri nuo puheet viime vuosina, kun jokaisessa hyökkäyksessä sama laulu.

Idänkarhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa / Ketterä
Vähän offtopic mutta mitä veljet tuumaa tuosta selostajasta. Melkein yhtä raskasta kuunneltavaa mitä Saukkonen konsanaan. Formuloissa jaksoi Saarea kuunnella mutta ei toimi lätkässä miun makuun.

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Kohta mä lämmään, uskon.

Suosikkijoukkue
Jokipojat, HIFK, Montreal Canadiens, Liverpool.
Vaikka kyseessä on junnupeli, niin luulisi Suomella olevan edes jonkinlaisen pelitavallisen rungon johon pelaajat voivat tukeutua. Sellaista en ole vielä havainnut tai sitten en ymmärrä mitään jääkiekosta.

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF, tehtaan takuu
Yleensä ärsyynnyn helposti huonoista selostajista tai kommentaattorista, mutta Ikan jatkuvaa kritisointia en ymmärrä. En saa kiinni mistä te valitatte.
Olen muuten täysin samaa mieltä. Mielestäni ihan hyvää juttua tulee Ikan omalla tyylillä, mistä itse ainakin tykkään.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy