Otteluseuranta 27.–28.12.2022 (2. kisapäivä)

  • 18 773
  • 452

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Jaroslav Halak? No ei ehkä ihan tähti, mutta olihan tuo todella hyvä.
Pelaa muuten edelleen (NYR). Ei ehkä enää entisessä vedossa, mutta oli tosiaan parhaimmillaan huipputasoa. 2x Jennings Trophy (-12 & -20). Uran torjuntaprosentti kevyet 91,6 ja 52 nollapeliä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Pelaa muuten edelleen (NYR). Ei ehkä enää entisessä vedossa, mutta oli tosiaan parhaimmillaan huipputasoa. 2x Jennings Trophy (-12 & -20). Uran torjuntaprosentti kevyet 91,6 ja 52 nollapeliä.
Mietin tuossa että vieläköhän tuo pelailee, näköjään ihan hyvässä jengissäkin.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Jumalauta, nyt arvostan!

Jollain oli katsomossa vuvuzela!
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

ForNever

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Anaheim Ducks, Linköping HC
Lehkonen sen aika hyvin sanoi: syöttäjä näytti heti aikeensa ja Lampisella oli helppo työ torjua tilanne.

Mitään ei siis Lampista vastaan ole, mutta tosiaan koskaan aiemmin en ollut tästä kuullut, ei ole vakuuttanut sitten lainkaan sinä aikana kun olen peliä katsonut ja alun perin ihmettelin sitä, mistä tällainen on tuonne tolppien väliin revitty (eli eikö parempia Suomesta löydy).
Et siis ole seurannut Kiekko-Espoota viime aikoina. Tai hirveästi muutenkaan suomikiekkoa, kun et tiedä, mitä veskareita meillä on saatavilla.
 

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
Toisaalta Saksa ei ole koskaan voittanut mitään. Slovakia on.

Pitää paikkansa. Lähinnä ihmettelin sitä että miten maa on tuottanut pelaajia ihan absoluuttiselle huipulle, mutta veskarit yllättävänkin heikkoja. Käytännössä sama kun Suomen top 3 kautta aikojen olisi joku Bäckström, Karri Rämö ja Tomi Karhunen.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Suosikkijoukkue
Leijonat, Carolina Hurricanes

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Niin ja mä oon sua fiksumpi muutenkin.
Paljon sun Mensa-testin tulos oli? Minulla meni yli asteikon, joten en tiedä tarkkaa lukemaani.

Olen myös nelinkertainen, tai oikeastaan viisinkertainen Vuoden Jatkoaikalainen. Monta titteliä sulla olikaan?

Tiedän kaiken. Olen kaunein. Pistän kuin yöperhonen. Lennän kuin Faija Mehiläinen.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Paljon sun Mensa-testin tulos oli? Minulla meni yli asteikon, joten en tiedä tarkkaa lukemaani.

Olen myös nelinkertainen, tai oikeastaan viisinkertainen Vuoden Jatkoaikalainen. Monta titteliä sulla olikaan?

Tiedän kaiken. Olen kaunein. Pistän kuin yöperhonen. Lennän kuin Faija Mehiläinen.
Sinua ei ole olemassa.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Paljon sun Mensa-testin tulos oli? Minulla meni yli asteikon, joten en tiedä tarkkaa lukemaani.

Olen myös nelinkertainen, tai oikeastaan viisinkertainen Vuoden Jatkoaikalainen. Monta titteliä sulla olikaan?

Tiedän kaiken. Olen kaunein. Pistän kuin yöperhonen. Lennän kuin Faija Mehiläinen.
Mikä on Nalle Puhin veljen nimi?
Puhveli

Kapaset oli kyllä oikeasti hyviä tänään. Kalpalaisittain ihan mukavaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös