Ihme juttuja Lehkosellakin välillä, itse en saa Ervastista oikein Esa Lindelliä. :D
Välillä ihmettelen itsekin Lehkosen juttuja. Mut hän on kommentaattori, hän tietää kaiken :D
Ihme juttuja Lehkosellakin välillä, itse en saa Ervastista oikein Esa Lindelliä. :D
Ei se silloin voinut olla paitsio, jos Ikakin niin sanoi. Missä VAR?Sanoiko Ika että ei ollut paitsio? Ei ollut kuin ehkä metrin.
Montako kaljukorneria oot ite laittanu kuntoon?Sanoiko Ika että ei ollut paitsio? Ei ollut kuin ehkä metrin.
Sanoi.Sanoiko Ika että ei ollut paitsio? Ei ollut kuin ehkä metrin.
Viimeksi torstaina leikkasin tukkani.Montako kaljukorneria oot ite laittanu kuntoon?
Ikan, kun saisi hiuksista hevon vittuun tuolta, niin lähetyksen taso nousisi huomattavasti.Sanoiko Ika että ei ollut paitsio? Ei ollut kuin ehkä metrin.
Ei vaan hän on sana valmis ainaVälillä ihmettelen itsekin Lehkosen juttuja. Mut hän on kommentaattori, hän tietää kaiken :D
Sykora ei oo sukua kummallekkaan Petr Sykoralle.Petr Sykoran poikakin hermostui. Vai onko hänkin Kapasen tai Kariyan poikia?
Vapisee kuin haavanlehti...
Mutta on silti poika.Sykora ei oo sukua kummallekkaan Petr Sykoralle.
Ei saa olettaa.Mutta on silti poika.
Eiks Lämsä ollu se poika? Isiä oli monia. Ika on Pyhä Henki.Mutta on silti poika.
Ei olla katsottu samaa peliä, kun muistan hyviä torjuntoja ykköserästä. Lampinen torjui myös harkkapelissä Kanadaa vastaan 40 kertaa kehujen saattelemana.Vapisee kuin haavanlehti...
Millaisen illuusion pistekeskiarvoon aiheutti muuten Eki Karlssonin läsnäolo? Mutulla heitän että oli reilusti yli 2,00 Karlssonin kanssa, mutta ilman Karlssonia Jokerit oli nippanappa top6 jengi.
Ilman vapinaa ei olisi ehtinyt kiekon eteen. Hyvin vapistu Lampiselta.Vapiseva Lampinen torjuu heti 2vs0 hyökkäyksen.
Itse aloitin katsomaan peliä tokasta erästä, joten mennyt nuo hyvin. Sen mitä kerennyt katsomaan niin ei ole vakuuttanut, ei sitten yhtään.Ei olla katsottu samaa peliä, kun muistan hyviä torjuntoja ykköserästä. Lampinen torjui myös harkkapelissä Kanadaa vastaan 40 kertaa kehujen saattelemana.
Jimi Pääkallon.Kenen poika on Jimi Suomi ja miksi se ei ole Ilveksessä?
Itse aloitin katsomaan peliä tokasta erästä, joten mennyt nuo hyvin. Sen mitä kerennyt katsomaan niin ei ole vakuuttanut, ei sitten yhtään.
Kapaset ja Kariyahan tunnetusti ovat kaikkien isiä.Sykora ei oo sukua kummallekkaan Petr Sykoralle.