Otteluseuranta 27.–28.12.2020 (3. kisapäivä)

  • 40 215
  • 611

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Kun ootte sillain vaimon kanssa, kuvitteletteko tekin joskus että olisitte Laura Ruoholan kanssa?

En.

Vähän on sekavaa Suomen pelaaminen, mutta ei se sinänsä yllätä. Uskon, että Pennanen saa viisikot toimimaan ja viikon päästä pelataan laadukasta viisikkopeliä.
 

keigykedy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Leijonat
koskas toi Järventie meinaa ruveta pelaamaan joukkueelle ? Aivan karseen näköistä touhua ollut nyt 4 erää.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Joko tilastomies oli kännissä tai sitten ei tiennyt kumpi joukkue on kumpi.

Sveitsille merkittiin aina laukaus kun suomi laukoi.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Aina samat viestit, että kyllä se Kanada meidät raiskaa, kunsen hetkinen peli ei ole 6-0 johdossa.
Sitten ihmetellään kun tulee voitto siitä Kanadasta, että mitä helvettiä.

Se on täysin eri peli silloin.

Suomalaiseen urheilu/penkkiurheilun sielunmaisemaan ei koskaan sovi lähteä ennakkosuosikkina tai kehuen yhtään mihinkään. Sodan sukupolvet jo opettivat nöyryyttä. Idässä ja lännessä rehvastellaan. Silti salaa vähän ihannoidaan isoja ja pelottavia maita, ketä uskaltaa sanoa tavoitteensa. Suomessa kuitenkin pidetään mölyt mahassa ja lähdetään tekemään omaa hiihtoa ja omaa sen hetkistä parasta tekemistä. Tehdään, suoritetaan, yritetään ja käännetään katseet aina ties minne mutta ei kehuta. Ei koskaan.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Aina samat viestit, että kyllä se Kanada meidät raiskaa, kunsen hetkinen peli ei ole 6-0 johdossa.
Sitten ihmetellään kun tulee voitto siitä Kanadasta, että mitä helvettiä.

Se on täysin eri peli silloin.
Tätä minä olen jo jostain viime vuosituhannen puolelta asti ihmetellyt, että miksi nämä negapetterit seuraavat urheilua, vaikka se tuntuu tuottavan heille tuollaista kärsimystä. Heidän nautintonsa tuntuu jollain ihmeellisellä tavalla tulevan suomalaisten tappioista ja joskus tuntuu siltä, että he suorastaan toivovat sitä.

Mahtaa olla raskasta.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Niin joo, ja paljon paremmalta näytti jo Suomen peli. Tuo kakkosketju ei toimi tällä hetkellä.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Vittu kun studiossa ei istu Ara vaihtopenkillä tai Lehterä nojaile mailaan.
 
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga, Leijonat, U20,
Tätä minä olen jo jostain viime vuosituhannen puolelta asti ihmetellyt, että miksi nämä negapetterit seuraavat urheilua, vaikka se tuntuu tuottavan heille tuollaista kärsimystä. Heidän nautintonsa tuntuu jollain ihmeellisellä tavalla tulevan suomalaisten tappioista ja joskus tuntuu siltä, että he suorastaan toivovat sitä.

Mahtaa olla raskasta.
Tunnistan oman isäni tästä ja myös monia muita.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös