Ei hajuakaan kuka on Laura Ruohola. Tuskin ihan samaa sukupolvea mun kanssa.
Helvetisti kuumempi silti kuin nyky-Jonnettaret.
Ei hajuakaan kuka on Laura Ruohola. Tuskin ihan samaa sukupolvea mun kanssa.
Jos jostain löydän vielä sen ns. jakkarakuvan, teetän siitä taulun.
Vois olla ehkä sun isoäiti.Ei hajuakaan kuka on Laura Ruohola. Tuskin ihan samaa sukupolvea mun kanssa.
Itse en kyllä ikinä ymmärtänyt miksi Lauraa kuollattiin.Helvetisti kuumempi silti kuin nyky-Jonnettaret.
Kun ootte sillain vaimon kanssa, kuvitteletteko tekin joskus että olisitte Laura Ruoholan kanssa?
Aina samat viestit, että kyllä se Kanada meidät raiskaa, kunsen hetkinen peli ei ole 6-0 johdossa.
Sitten ihmetellään kun tulee voitto siitä Kanadasta, että mitä helvettiä.
Se on täysin eri peli silloin.
Tuli vaan tästä mieleen :Jos jostain löydän vielä sen ns. jakkarakuvan, teetän siitä taulun.
Nyt on Vantaan kokonen perse
Meinasin linkkaa, mut kerkesit ensin. Aulis Kuhta.
Tätä minä olen jo jostain viime vuosituhannen puolelta asti ihmetellyt, että miksi nämä negapetterit seuraavat urheilua, vaikka se tuntuu tuottavan heille tuollaista kärsimystä. Heidän nautintonsa tuntuu jollain ihmeellisellä tavalla tulevan suomalaisten tappioista ja joskus tuntuu siltä, että he suorastaan toivovat sitä.Aina samat viestit, että kyllä se Kanada meidät raiskaa, kunsen hetkinen peli ei ole 6-0 johdossa.
Sitten ihmetellään kun tulee voitto siitä Kanadasta, että mitä helvettiä.
Se on täysin eri peli silloin.
Tunnistan oman isäni tästä ja myös monia muita.Tätä minä olen jo jostain viime vuosituhannen puolelta asti ihmetellyt, että miksi nämä negapetterit seuraavat urheilua, vaikka se tuntuu tuottavan heille tuollaista kärsimystä. Heidän nautintonsa tuntuu jollain ihmeellisellä tavalla tulevan suomalaisten tappioista ja joskus tuntuu siltä, että he suorastaan toivovat sitä.
Mahtaa olla raskasta.
Lunkka hyvä, muilla parannettavaa vielä.