Otteluseuranta 26.–27.9.2020 (5. Stanley Cup-finaali)

  • 15 046
  • 77
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Avaanko minä tässä NHL-kauden viimeisen otteluseurantaketjun? Näin Stars-fanin näkökulmasta toivottavasti en, ja saaga jatkuu parin yön päästä kuudennen pelin merkeissä. Jos tämä kuitenkin tänään päättyy tänään niin onpahan ollut hienot playoffit seurata ja pystyn helposti olemaan iloinen vastustajan puolesta sekä ylpeä omasta kannattamastani joukkueesta vaikka Dallas tänään häviäisi. Kohta mentiin, kiekko jäähän! Game six, here we go!
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Otsikkoon eksyi jostain syystä vahingossa ylimääräinen seiska alkuun. Vai ennustiko näppäimistöni sittenkin meille tulevan game seiskan? En tiedä muuten minäkään! @Moderaattorit voivat muoksia jahka joutavat.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Turha Dallas-jäähy nro. putosin laskuista.
 

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Heiskanen tekee viimeinkin sitä, mitä oon häneltä odottanut. Nousee kiekon kanssa, eikä aina vaan avaa ylös. Ihmetellyt miksi sitä ei oo uskallettu hyödyntää aikaisemmin.
 

number91

Jäsen
Suosikkijoukkue
TBL, SaiPa
Laadukas YV Tampalta mutta Dallas kestää. Jotenkin kyllä toivoisi, ettei ylivoimat pelaisi isoa roolia tänään.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Opetellaan tässä mainoskatkolla yhdessä vähän matikkaa:

Vaasan sähkö + kpop x rakkauden mittaaminen = telkkari mutelle
 

Laitela

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja sen vaarallinen YV, Bratislavan taika
Opetellaan tässä mainoskatkolla yhdessä vähän matikkaa:

Vaasan sähkö + kpop x rakkauden mittaaminen = telkkari mutelle
Ei jumankauta, näköjään sitä oppii joskus otteluketjuakin seuraamalla jotain uutta. Olen joka kerta tähän asti miettinyt, kun se jätkälauma vielä ilmestyy siinä mainoksessa vinkumaan, että "v*ttu gaypoppia, eikö niillä ole Vaasan sähköllä yhtään häpyä? Ja kaikkia musiikkisuuntauksia sitä nykyään keksitäänkin." Mutta kyseessä olikin Korean pop. XD
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Ei jumankauta, näköjään sitä oppii joskus otteluketjuakin seuraamalla jotain uutta. Olen joka kerta tähän asti miettinyt, kun se jätkälauma vielä ilmestyy siinä mainoksessa vinkumaan, että "v*ttu gaypoppia, eikö niillä ole Vaasan sähköllä yhtään häpyä? Ja kaikkia musiikkisuuntauksia sitä nykyään keksitäänkin." Mutta kyseessä olikin Korean pop. XD
Se mainoksen kalju hujoppi kyllä lausuu sen just niin päin persettä, että kuulostaa vähän kuin sanoisi "gay pop"... Eli en ihmettele jos joku muukin on kuullut sen noin.
 

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Mitä toi jätkä studiossa selittää, että Heiskanen ois joutunut kuskaamaan kiekkoo? Ekaa kertaa sarjassa nyt kuskaa ja heti aukee tampan keskusta.
 

Heddy#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampa Bay Lightning, Manchester United
Stars on pelipäällä tänään. Karvauspeli toimi ainakin ensimmäisessä erässä hienosti ja Boltsin hyökkäyksiinlähdöt saatiin hyvin tukahdutettua.
 

jokeri91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Leijonat, suomalaiset NHL:ssä
Ei jumankauta, näköjään sitä oppii joskus otteluketjuakin seuraamalla jotain uutta. Olen joka kerta tähän asti miettinyt, kun se jätkälauma vielä ilmestyy siinä mainoksessa vinkumaan, että "v*ttu gaypoppia, eikö niillä ole Vaasan sähköllä yhtään häpyä? Ja kaikkia musiikkisuuntauksia sitä nykyään keksitäänkin." Mutta kyseessä olikin Korean pop. XD

Ei täällä turhaan otteluketjussa tuu pyörittyä. Pitkään tullu tota gaypoppia pyöriteltyä, että onko gaypop nykyään yleinen termi... Nyt voi jatkaa mutella.

Itse peliin:
Dallas maalin edellä "rusty clutch" Perryn myötä ja tässä kohtaa rahat Tampalle (ratkaisuun saakka). Toivotaan kuitenkin kutospeliä Dallasin suomalaisille ja viihdyttävää ottelun loppua.
 

number91

Jäsen
Suosikkijoukkue
TBL, SaiPa
Ristus Palat mikä maali! Koko ykkösketju pisteille tähänkin otteluun.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Kyllähän siinä vietiin Lindelliä ja Heiskasta kuin mätää kukkoa. Ei uskoisi, että pelataan pytystä kun tota katsoi.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Myös Lightning osaa ottaa hölmöjä kakkosia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös