Olin just sanomassa että Oilers vaikuttaa melkoiselta kusipääsakilta tuon kiiltävän kuoren takana.Nyt mä muistankin taas miksi Ducks on niin oksettava jengi. NHL:n Hifk.
Kassian aloitti kovalla poikkarilla selkään tilanteen ulkopuolella. Ei ihme että kuumeni. Sekera huitaisi pohkeille.Kesler vs Kassian.
Juu näin oli, Kassian sen aloitti aivan typerästi.Olin just sanomassa että Oilers vaikuttaa melkoiselta kusipääsakilta tuon kiiltävän kuoren takana.
Kassian aloitti kovalla poikkarilla selkään tilanteen ulkopuolella. Ei ihme että kuumeni. Sekera huitaisi pohkeille.
Juu näin oli, Kassian sen aloitti aivan typerästi.Olin just sanomassa että Oilers vaikuttaa melkoiselta kusipääsakilta tuon kiiltävän kuoren takana.
Kassian aloitti kovalla poikkarilla selkään tilanteen ulkopuolella. Ei ihme että kuumeni. Sekera huitaisi pohkeille.
Olin just sanomassa että Oilers vaikuttaa melkoiselta kusipääsakilta tuon kiiltävän kuoren takana.
Mielipideasioita, mikä lopulta vituttaa, mutta eipä tuossa "kolmatta miestä" ollut muuta kuin se Getzyn naaman hierominen kun Kassian aloitti Kesleriä vastaan poikkarilla.Kusipääsakkeja saisi olla enemmänkin, toisin kuin Anaheimin kaltaisia jengejä joista löytyy joka nuhjaukseen aina se kolmas mies joka tulee selän takaa mukaan kahinoihin.