Amerikanihme
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Vegas Golden Knights, TPS, Florida Gators
Ja lisää penalttia. Jokohan soisi omissa?
Saiko Oilers tehdä sen Ritchien jäähyn aikana? Sekin oli tuomiona ihan mitä sattuu.Nyt toivon, etteivät Ducksit tästä rokota, ihan halo tuomio.
Richie piti kiinni Edmontonin pelaajasta, selvä kiinnipitäminen mielestäni.Saiko Oilers tehdä sen Ritchien jäähyn aikana? Sekin oli tuomiona ihan mitä sattuu.
Piti kyllä mutta toisaalta se EDM-pakki otti Ritchien käden syliinsä ennen sitä ja piti siitä kiinni. Ihan normi kamppailutilanne.Richie piti kiinni Edmontonin pelaajasta, selvä kiinnipitäminen mielestäni.
Keskeltä menemisessä on iso vaara ylivoimaiselle vastahyökkäykselle mikä taas olisi itsemurhaa Oilersin kaltaista joukkuetta vastaan. Sieltä löytyy käsiä ja jalkoja.Mitä varten Perry yrittää aina laidan kautta ohi (eikä koskaan pääse)? Eikö keskeltä pääsisi paremmalla prosentilla ohi, ainakin tuolla oikeassa laidassa rightin pelaaja?
Ehkä sitten noin. Sitä on vain turhauttava katsella. Aina sama homma.Keskeltä menemisessä on iso vaara ylivoimaiselle vastahyökkäykselle mikä taas olisi itsemurhaa Oilersin kaltaista joukkuetta vastaan. Sieltä löytyy käsiä ja jalkoja.
Kieltämättä. Varmasti osittain selkäytimessä ja nyt kun on jonkin verran hidastunut niin ei enää toimi samalla tavalla kuin joskus.Ehkä sitten noin. Sitä on vain turhauttava katsella. Aina sama homma.
Ajattelin, että laittaisi vaikka kiekon sieltä laidan kautta ohi ja menisi itse ohi vasemmalta keskeltä. Ei kai siitä mitään ylivoimahyökkäystä vastapuolelle syntyisi? Ja usein Perry on yksin siellä menossa ja muut ovat valmiina vastahyökkäykseen vähän taaempana. Ja sama homma hitaampiakin joukkueita vastaan kuin Oilersit. No, en kai minä ole koutsi, kai ne ammattilaiset tietävät mitä tekevät.Keskeltä menemisessä on iso vaara ylivoimaiselle vastahyökkäykselle mikä taas olisi itsemurhaa Oilersin kaltaista joukkuetta vastaan. Sieltä löytyy käsiä ja jalkoja.
Joo en mäkään ihan täysin kartalla ole siitä mitä Perry noissa ajattelee. Muutenkin voisi hyvin dumpata kiekkoa ristikulmaan ja antaa Rakellin ja Thompsonin juosta ja nousta itse tekopaikoille painottomalle puolelle.Ajattelin, että laittaisi vaikka kiekon sieltä laidan kautta ohi ja menisi itse ohi vasemmalta keskeltä. Ei kai siitä mitään ylivoimahyökkäystä vastapuolelle syntyisi? Ja usein Perry on yksin siellä menossa ja muut ovat valmiina vastahyökkäykseen vähän taaempana. Ja sama homma hitaampiakin joukkueita vastaan kuin Oilersit. No, en kai minä ole koutsi, kai ne ammattilaiset tietävät mitä tekevät.