Otteluseuranta 26.–27.12.2016 (1. kisapäivä)

  • 45 102
  • 598
Tila
Viestiketju on suljettu.

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Tshekin maalivahdilla 1 torjunta ja 2 menny selän taakse.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Lai... Luoto!
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Melkoinen vehviläisen teki Tsekkien maalivahti
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Joona Luoto, köyhän miehen Patrik Laine.
 

Iso-Olli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tais mennä vähän helposti, mutta kaikki otetaan mitä annetaan!
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen nähnyt Ruusun tällä kaudella kahdesti livenä, U19-maaottelu Tikkurilassa ja se surullisen kuuluisa HIFK-KooKoo. Yhtään maalia en ole nähnyt Ruusun taakse tehtävän. Mitä nyt toosasta näki osin jotain peliä, niin hyvä oli siinäkin. Saatat olla oikeassa.
Voin myöntää, että olen tainnut nähdä Ruusulta yhden ainoan pelin ja se oli juuri se unelmapelinsä IFK:ta vastaan.
Vehviläiseltä tuntuu taas tulevan vain huonoja pelejä mitä itse olen nähnyt, niin maajoukkueissa, kuin ainakin viime playoffeissa IFK:ta vastaan ja nämä kokemukset vaikuttivat omaan mielipiteeseeni. Ei vain Vehviläinen vakuuta ja näyttää aina jotenkin niin pieneltä ja pelokkaalta.

Ja sieltä tasoitus! Tärkeä maali!
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tältä se siis kanukeista tuntuu, kun ne pari kirkkainta tähteä ei kisoihin pääse änärin takia.

Miettikää ihan oikeasti, jos Suomella olisi ykköskenttänä tuolla Puljujärvi-Aho-Laine. Huhhei.
Nojoo, mutta tosiaan toisaalta jos nämä kisat olisi sellaiset että kaikki parhaat saadaan ottaa mukaan, niin Kanadalla siellä viilettäisi ykkösen keskellä Connor McDavid ja jenkeilläkin olisi mukana Matthewsia ja kumppaneita.

Kertoo kyllä jotain vuoden takaisesta jengistä kun ykkösketjusta kaksi kolmesta pelaa NHL:ssä vakioroolissa (ja Laine on sarjan parhaita maalintekijöitä) ja Puljujärvikin on kuitenkin ihan siinä NHL-porttien tuntumassa. Alemmista ketjuista sitten nyt NHL:stä vakioroolin saanut Mikko Rantanen, ja taitaa tuo Kasperi Kapanenkin jossain vaiheessa päästä NHL:ään kokeilemaan. Kuitenkin reilusti yli yksi ketju NHL-tason pelaajia vuoden takaisessa joukkueessa, aika harvinainen tilanne.

Ja Luoto 1-1, Tshekin Veini sulaa.
 

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Nyt meni helposti, mutta ei mitään pois Luodolta. Vahva nousu ja napakasti lähti laukaus.
 

jugitzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
PePo HC ja Florida Panthers
Kyllä on suomijätkillä turnauksessa rumat kypärät. Ja miksi Juolevi pelaa numerolla 7?
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Jolu tapparalainen teki, en tuuleta. No ei vais, todella epävarmasti on aloittanut tsekkien junnuvahti.
 

Voranen

Jäsen
Tämä tulee olemaan itselleni se kisojen mielenkiintoisin juttu. Veinin haukkuminen. Jälleen vaikka maali oli sellainen ettei sitä voisi laittaa maalivahdin piikkiin, niin jos selässä lukee Vehviläinen on jokainen maali säälittävä imaisu. Kai nytkin kiekko meni Borgströmin selästä sen takia että Henkka koitti blockata vedon selällään koska epävarma-Veini maalissa. Samaa selitystähän käytettiin viime talvena kun Pulju löi Veinin räpylästä kiekon omaan maaliin. "Mutku Veinin epävarmuus".
Ymmärrän kyllä tämän kun mies ei torjunut yhtäkään kiekkoa viime kisoissa niin monille jäi traumat Veinistä.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Luoto on näistä kaikista Suomen pelaajista mulle se tuntemattomin. En nähnyt häntä kertaakaan missään ketjukaavailuissa alkusyksynä. Sitten Tapparassa 5 maalia kahdeksaan otteluun ja nyt avausmaali junnumajussa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös