No ei varmana tee. Hieno mies ja varmasti tulevaisuudessakin mukana. Toki Colorado varmaan Mäkin, Ranen ja Makarin voimin tulevaisuudessakin aikalailla aina pleijarijoukkue, vaikka ikkuna nariseekin kiinni.Mä en ihmettelisi, jos Rane tekisi Ristolaiset ja maajoukkuehommat saattoi olla tässä. Jäi varmaan melko hapan kuva tästä sirkuksesta. Ei välttämättä ole mikään Koivujen kaltainen ikitaistelija, joka sanoisi leijonapaidalle aina tahdon.
Rantanen ja eritoten Kapanen oli Suomen parhaat pelaajat, pösilö pitää olla jos ei tuota nähnyt. Kapanen kyllä ehkä lopulta meni Rantasen edelle, Mikolta tää kuolemanpeli oli huono. Kakko kyllä oli itsellenikin lopulta pettymys, vaikka Suomelan kenttä olikin hyvä ja Kakkokin siinä oli aina hyviä juttuja tekemässä.
Itse nimenomaan kyllä ihmettelisin, mieshän tuli käytännössä heti kauden päättymisen jälkeen tuonne mukaan joten kyllä se siinä mielessä kertoo siitä että kiinnostusta on.Mä en ihmettelisi, jos Rane tekisi Ristolaiset ja maajoukkuehommat saattoi olla tässä. Jäi varmaan melko hapan kuva tästä sirkuksesta. Ei välttämättä ole mikään Koivujen kaltainen ikitaistelija, joka sanoisi leijonapaidalle aina tahdon.
Faktana voidaan todeta Rantasen olleen joukkueen suurin pettymys odotuksiin suhteutettuna. Ei tässä juurikaan kakkossyötöt Ranska ja Unkari peleistä lohduta..Näköjään kannattaa ensi kerralla katsoa ihan ajatuksella. Ainoana suomalaisena yli piste per ottelu ja dominoiva pelaaja jokaisessa ottelussa. Tietysti, jos vain maalintekijät ovat hyviä, niin ymmärrän näkemyksen.
Tajusin muuten saman kuin @jypinfani jo taisi mainita että kaikki maajoukkueet tänä vuonna ulkona mitalipeleistä (U20, U18 ja miehet). Vähän laihempi vuosi tähän väliin.
Eikös Rane ole ollut maajoukkueen mukana käytännössä aina kun se on mahdollista ollut? En usko, että jäi viimeisiksi peleiksi Ranella.Mä en ihmettelisi, jos Rane tekisi Ristolaiset ja maajoukkuehommat saattoi olla tässä. Jäi varmaan melko hapan kuva tästä sirkuksesta. Ei välttämättä ole mikään Koivujen kaltainen ikitaistelija, joka sanoisi leijonapaidalle aina tahdon.
No itse olisin odottanut myös SHL:n pudotuspelejä dominoineen veskarin saavan edes silmänsä kiinni jossain vaiheessa turnausta.Faktana voidaan todeta Rantasen olleen joukkueen suurin pettymys odotuksiin suhteutettuna. Ei tässä juurikaan kakkossyötöt Ranska ja Unkari peleistä lohduta..
Faktana voidaan todeta Rantasen olleen joukkueen suurin pettymys odotuksiin suhteutettuna. Ei tässä juurikaan kakkossyötöt Ranska ja Unkari peleistä lohduta..
Ihmeellinen ajattelutapa. Ei ne varmaan jossain Kanadassakaan mieti että hei ihan hyvä välillä tippua puolivälierissä.Tehnee hyvää jatkon kannalta, ettei aleta luulemaan mitään.
Hienosti ollaan noustu maailman absoluuttiseen kärkeen jääkiekkomaana. Tämmöiset pikku läpsyt auttavat pysymään siellä jatkossakin, kun työmoraali pysyy korkealla.
Vittu just tajusin että Sami kommentoi Kasperin peliä ja puhua pojastaan nimellä Kapanen. Outoa
Suomi nyt ei varsinaisesti ole Kanada.Ihmeellinen ajattelutapa. Ei ne varmaan jossain Kanadassakaan mieti että hei ihan hyvä välillä tippua puolivälierissä.
Onko maalin tekeminen turnauksen aikana liian kova vaatimus?Vai että ihan faktana. Toki jos vain omiin odotuksiisi peilaat ja odotit joka peliin 3+3-tehoja, niin sitten tuossa voi ollakin jotain faktuaalista.
Jääkiekko on maalintekopeliä.
Canada is not Finland.Suomi nyt ei varsinaisesti ole Kanada.
Aika harva pystyy 1v5 tekemään yhtään mitään (McDavid ehkä ainoa). Ja sellainen tilanne oli todella usein Rantasella.Niin, kun tuli nämä NHL pellet jo haukuttua niin eihän sieltä kyllä kukaan muukaan noussut mitenkään esiin.
Kakko oli täysin Kakka, RANTANEN aivan liikaa yritti yksin ja 19/20 kiekon menetys, Kapanen luisteli perkeleesti mutta itse pelissä ei mitään järkeä. Ei mitään.