Latvialaisten keskipalkka yksityisellä 1450€ ja Suomessa se on 3800€. Eli 60€ olisi päässyt näkemään Unkari matsin vau!
No joo, Kapasen kohdalla oli kyllä ehkä kyse siitäkin että itselläni ei ollut kauheasti odotuksia miestä kohtaan. Jos vaikkapa Rantanen olisi pelannut niinku Kapanen niin sitten se ei olisi ollut niin hyvä esitys odotuksiin nähden.Ei Kassu oikein pystynyt peliä tekemään missään vaiheessa kisoja tai edes hallitsemaan virtausta, mutta ehkä omaan tasoonsa nähden oli kyllä Suomen parhaita.
Kiitos Mörkö! Kapanen sanoi tuossa hyvin että Anttila onnistui tekemään itsestään ilmiön maajoukkueessa, ja harva sellaiseen kuitenkaan pystyy.
Joo, Stanley Cup ja yli piste per ottelu NHL:n runkosarjassa ja playoffseissa ei ole karjalalippiksille mitään, jos teet vain 0+9 kahdeksaan MM-otteluun. Matkustaja.Mä en ihmettelisi, jos Rane tekisi Ristolaiset ja maajoukkuehommat saattoi olla tässä. Jäi varmaan melko hapan kuva tästä sirkuksesta.
Kaatui vain kerran polvilleen pelin aikana.Iltalehden lampaanperseiden mukaan Rantanen ja Lehtonen illan paskimmat. Toki siellä pari muutakin kahden perseen miestä oli, mutta en itse kyllä peliä ihan noin nähnyt. Mörköllekin yksi leijonan turpa. Mistäköhän?
Auts, luulin jotenkin muuten. Harmin paikka. Sitten se onkin USA- Kanada finaaali. Toivon, että jinksaan tällä edes toisen, mä mokaan nää aina. Näköjään jo ottelupareista lähtienVälierissä USA-Saksa ja Kanada-Latvia. Niputukset sitten finaalissa tai pronssimatsissa.
Paljon oli Suomen peliin halvin lippu?
Kapanenhan nimenomaan teki molempia asioita ja vielä helvetin hyvin.Ei Kassu oikein pystynyt peliä tekemään missään vaiheessa kisoja tai edes hallitsemaan virtausta, mutta ehkä omaan tasoonsa nähden oli kyllä Suomen parhaita.
Ja senkin olisi joku Ukraina tai vastaava pudottanut jo ennen puolivälierä.Venäjähän olisi ollut materiaaliltaan aivan ylikylän jengi näissä kisoissa mukanaollessaan.
Juuri näin. Nousee legendaarisuudessaan Tupu-Hupujen ja Teletappien kanssa samalla tasolle tai oikeastaan moninkertaisena mestarina edelle. Tullaan muistamaan aina. Nimenomaan ilmiönä.Kiitos Mörkö! Kapanen sanoi tuossa hyvin että Anttila onnistui tekemään itsestään ilmiön maajoukkueessa, ja harva sellaiseen kuitenkaan pystyy.
Mä häpeän.Ei yhtään. Ei sitten yhden yhtä. Unkari nauraa vieläkin.
Täysin samaa mieltä.Ihme kyllä ei tuo leijonien tappio jaksa edes vituttaa. Jollain tapaa sekavaa ja halutonta tekemistä koko kisojen ajan. Ja mikä tärkeintä... kylllä tuo Ruotsin tappio on vielä suurempi kämmi. Loput pelit Riikaan kansanliike pystyyn!
EHT-turnaukset valmistavat hyvin MM-kisoja varten.
T: Suomi, Ruotsi, Tsekki ja Sveitsi.
Ehkä sitten tämä tapahtui Ranska-pelissä, jota en itse katsonut. Mutta muissa en kyllä sellaista pannut merkille. Ihan se perinteinen Kapanen siellä minusta oli. Hyvää pörräystä paikoitellen ja saattaa väläyttää, kun tähdet ovat sopivassa asennossa. Pittsburghista tuttu löysyys loisti tällä kertaa poissaolollaan, mistä johtuen varmaan jäi monelle positiivisena mieleen.Kapanenhan nimenomaan teki molempia asioita ja vielä helvetin hyvin.
Niin. Rantasen ppg about sama kuin NHL:ssä. Jos tilasto olisi 9+0 eikä 0+9 niin olisiko lausuntosi sama?
EHT-turnaukset valmistavat hyvin MM-kisoja varten.
T: Suomi, Ruotsi, Tsekki ja Sveitsi.
Lätkäjoukkuetta toki tarkoitin. Faneillahan nyt ei maha voi koskaan olla liian täynnä.Faneilla tuskin on. Tai sehän selviää tarkkailemalla Länsiterminaalin liikennettä lähipäivinä.
Maalit jäi puuttumaan, muuten oli Suomen parhaita.Kapanenhan nimenomaan teki molempia asioita ja vielä helvetin hyvin.
Ja kaljoittelevat alkusarjassa ryhmäytymisessä ennenkuin pelaajien perheet saapuvat jatkopeleihin paikalle, toimiva konsepti.VS USA ja Kanada, jotka näkevät ensi kerran toisensa lentokentällä pari päivää ennen turnauksen alkua.