Otteluseuranta 25.5.2023 (13. kisapäivä)

  • 85 933
  • 2 723

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Rantanen on parhaimmillaan NHL:ssä, ei näissä europeleissä osu tolppien väliin.
Ei pärjää isossa kaukalossa mitenkään kun on liikaa aikaa miettiä.
 
Suosikkijoukkue
Änärin suomalaiset
Minä haluaisin Erkan joskus vielä palaavan Leijonien peräsimeen. Nykyinen Suomen pelaajisto saattaisi tuoda hänelle sen mestaruuden jonka Erkka ehdottomasti ansaitsisi. Sympaattinen valmentaja, hieno mies.
 

Jan Koller

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät ♠, Carolina Hurricanes
Ykköskenttä ei toimi lainkaan, joten jotain tarttis tehdä. No, Jukka ei tunnetusti sekoita pakkaa, vaan näillä mennään. Kanada kyllä ollut heikko, joten eiköhän tämä käänny.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Matinpalo iskee tuoreen NHL-sopparinsa kunniaksi tänään maalin jollain viivalaukauksella, mark my words...
 

ForNever

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Anaheim Ducks, Linköping HC
Minä haluaisin Erkan joskus vielä palaavan Leijonien peräsimeen. Nykyinen Suomen pelaajisto saattaisi tuoda hänelle sen mestaruuden jonka Erkka ehdottomasti ansaitsisi. Sympaattinen valmentaja, hieno mies.
Tainnut ikä tulla vastaan. Muuten kelpuuttaisin itsekin.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Minä haluaisin Erkan joskus vielä palaavan Leijonien peräsimeen. Nykyinen Suomen pelaajisto saattaisi tuoda hänelle sen mestaruuden jonka Erkka ehdottomasti ansaitsisi. Sympaattinen valmentaja, hieno mies.
Eiköhän Erkka valitsisi sinne taas Olli Jokiset ja Jarkko Ruudut ja Karalahdet ja hopeaa.
 

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
Kanada oli ihan sysipaska ekassa erässä. Maali olisi pitänyt saada ekaan erään, koska tuskin noin paskasti jatkavat.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Chief sentään taklasi Rob Blakea 1999 niin, että laita taipui, vaikka oli silloinen hyvä joukkuekaveri Losista.
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Mä haluisin nähä Fööni Matikaisen vielä leijonien peräsimessä.
Kokoonpanot tulis faksilla.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Jotenkin meinaa sumppuuntua tuo ykkösen tekeminen keskialueen yli. Kanukit ottaa toki tiiviisti.

Erän lopulla tiiviimmin hyökättiin ja heti oli paikan tynkää ja painetta. Jos hyökkääjät karkaa ja pitkiä avauksia, menee luukut kiinni saman tien.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Atu saisi heittää parit lanneliikkeet niin kuin kultajuhlissa Hakametsän parkkipaikalla
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös