Ei pärjää isossa kaukalossa mitenkään kun on liikaa aikaa miettiä.Rantanen on parhaimmillaan NHL:ssä, ei näissä europeleissä osu tolppien väliin.
Ei pärjää isossa kaukalossa mitenkään kun on liikaa aikaa miettiä.Rantanen on parhaimmillaan NHL:ssä, ei näissä europeleissä osu tolppien väliin.
Mä tosin fanitan Sieppiä nykyään. Sehän on hoitanut asiansa ihan hyvin.
Viimeisellä kympillä 0-2 - tilanteessa kokeillaan.Emt miksi Rantaselle ei voisi kokeilla ketjukaveriksi vaikka Kapasta tai Kakkoa. Manninen ja Härski eivät tässä pelissä maalia tee.
Tainnut ikä tulla vastaan. Muuten kelpuuttaisin itsekin.Minä haluaisin Erkan joskus vielä palaavan Leijonien peräsimeen. Nykyinen Suomen pelaajisto saattaisi tuoda hänelle sen mestaruuden jonka Erkka ehdottomasti ansaitsisi. Sympaattinen valmentaja, hieno mies.
Eiköhän Erkka valitsisi sinne taas Olli Jokiset ja Jarkko Ruudut ja Karalahdet ja hopeaa.Minä haluaisin Erkan joskus vielä palaavan Leijonien peräsimeen. Nykyinen Suomen pelaajisto saattaisi tuoda hänelle sen mestaruuden jonka Erkka ehdottomasti ansaitsisi. Sympaattinen valmentaja, hieno mies.
Sara Sieppi lienee hoidellut puolet joukkueesta.
Nyt ei olla kyllä katsottu samaa peliä, mutta ollaan yhteisymmärryksessä eri mieltä.Ja hukkasi kaksi avopaikkaa kun pelästyi siinä kohtaa kun kiekko tulikin itselle.
Taitaa vielä tienata enemmän kuin miehensä.Siirtyi fiksujen ihmisten lajin pariin eikä pyöri missään isojen poikien sählyssä, jonka ottaa maapallolla kolme maata tosissaan.
Eiköhän Erkka valitsisi sinne taas Olli Jokiset ja Jarkko Ruudut ja Karalahdet ja hopeaa.
Kuulostaa Alpo Suhoselta.Erkka valmentaa ihmisiä, ei pelaajia.
Tämän lähemmäksi änärin tunnelmaa ei näissä eurohöntsissä pääse. Nyt pitäisi jo syttyä pelaamaan tosissaan.Rantanen on parhaimmillaan NHL:ssä, ei näissä europeleissä osu tolppien väliin.
Toistaiseksi.Johtaako Latvia?
Sovitaan näin.Nyt ei olla kyllä katsottu samaa peliä, mutta ollaan yhteisymmärryksessä eri mieltä.
Joo ei saa kiusata Saraa.Mä tosin fanitan Sieppiä nykyään. Sehän on hoitanut asiansa ihan hyvin.
Ite kaipaan Gustav Bubnikia.Mä haluisin nähä Fööni Matikaisen vielä leijonien peräsimessä.
Kokoonpanot tulis faksilla.