Sirpa viheltelee kädet selän takana kattoa tuijottaen, Teemu ei tajua mitään koska Sirpa on sanonut että tilastotieteen mukaan suurin osa sun lapsista on sun lapsia. Tilastotiede on Teemulle vaikeeta.Eemil: Niin mäkin.
Sirpa viheltelee kädet selän takana kattoa tuijottaen, Teemu ei tajua mitään koska Sirpa on sanonut että tilastotieteen mukaan suurin osa sun lapsista on sun lapsia. Tilastotiede on Teemulle vaikeeta.Eemil: Niin mäkin.
Kyllä tää ketju menee ihan kurssista!Etkö itse keksi yhtään? Kannattaisi käydä kurssit.
Totta, Latviahan voitti Tshekin.Riittää jatkoaikavoitto myös kolmossijaan.
Se olkin tanskaversio " löikö eh, lerssin sisään"Eikai Harkimo ole DJ:nä? Kukaan muu ei voi soittaa Tanskan maalin jälkeen "löikö mörkö sisään".
Eikös 2p voittokin riitä? Latvia voitti Tsekin..Joutuu jos Latvia voittaa varsinaisella niin se on oman lohkon kolmas.
Se olkin tanskaversio " löikö eh, lerssin sisään"
Jooo unohdin tämän.Eikös 2p voittokin riitä? Latvia voitti Tsekin..
Mut Mikko vois ostaa maalin sieltä Top Sportista.Mitä yhteistä on parhaat päivät ajat sitten nähneellä ostoskeskuksella ja suomen jääkiekkomaajoukkueella?
Molemmissa on Anttila ja Seppälä
Ei voitetuilla tsekeillä mitään tee. Paitsi jos prahat on loppu.Totta, Latviahan voitti Tshekin.
Epäilen.Tekeekö Mikko Rantanen maalin näissä kisoissa?
Riittää kuulemma 2p voitto. Eli siis jos voittaa jatkoajalla. Tai rankkareilla. Mutta hävitä ei saa. Ei edes jatkoajalla. Eikä ees rankkareilla. Mutta 2p riittää kolmossijaan.Jooo unohdin tämän.
Olen tässä noin puolitoista erää miettinyt jotain peso-vitsiä Pesosesta, mutta ei lähtenyt.Hannes Björninen tutki rahakokoelmaansa, kunnes huomasin että hänen Meksikon kolikkonsa on kadonnut. Hän kysyi Harrilta, onko tämä ottanut sen.
- Peson? En.
Mitä Rantaselle tuumattiin kun mies oli itse sitä mieltä, että tulee olemaan Suomen kovin maalintekijä näissä kisoissa?
Olet sinä varsinainen Koo-Mikko.
Ettei ampuja vaan ollut Rantanen?Pokka yrittää ampua Lammikkoa päähän - ohi.
Se ketään kiinnosta. Lentääkö paikallisessa Jatkoajassa puujalat?Latviassa ihan infernaalinen mökä päällä.