Jep. Aina joku mikälie-Ehlers pitäisi pysäyttää.Matinpalo ehti nauttia maalistaan 10 sekuntia ja sitten soi omissa kun oma mies ei pysy kiinni.
Amanda vois tulla tänne. Hjalliksesta ei niin väliä.A. Harkimon voisi heivata tuolta pois mölyämästä. Hjallis tilalle!
Tuota KHL-paskasakkia pitäisi muutenkin vähentää IIHF:n organisaatiosta. Mukaanlukien DJ:t.Ööö DJ Harkimo ja biisivalinnat?
Tätä nyt ei voi laittaa kuin maalivahdin piikkiin.Matinpalo ehti nauttia maalistaan 10 sekuntia ja sitten soi omissa kun oma mies ei pysy kiinni.
Ei se sen paremmalta sielläkään kuulosta. Paskaa musaa ja huutamista!Amanda vois tulla tänne. Hjalliksesta ei niin väliä.
Ja ylipelaaminen oli junnumaisella tasolla. Oikeestaa junnutkaan ei ylipelaa noin paljoa.En oo maalivahtivalmentaja,mutta aika pienestä kulmasta tuli eikä hanska ollut peittämässä.
Larmille se 1 helppo lirahtaa joka pelissä. Hieman luottavaisempi olo olisi, jos Olkinuora maalissa.
Mitä yhteistä on parhaat päivät ajat sitten nähneellä ostoskeskuksella ja suomen jääkiekkomaajoukkueella?
Molemmissa on Anttila ja Seppälä
En mä sitä tänne musaa ottaisikaan soittamaan!Ei se sen paremmalta sielläkään kuulosta. Paskaa musaa ja huutamista!
Miten Sallinen esitteli itsensä Käärijälle?Mitä Käärijä sanoo Sami Nikulle baarissa?
Pidä kaksin käsin kiinni juomista Niku!
Miksi Tomi Sallinen esittelee itsensä Jerenä?Miten Sallinen esitteli itsensä Käärijälle?
Mä oon Jere Espoosta.
Juuh, Larmi kanukkeja vastaan ei kuulosta järin mukavalta koitokselta.Ei alkusarjassa näköjään ainuttakaan peliä ilman pientä ongelmaa maalivahtiosastolla. Iso pettymys.
Vaikea matsi tänään, joo. Silti. Ei vakuuta ollenkaan.
Oliko mielessäsi siis nahkaklarinetin ja hanurin soitto?En mä sitä tänne musaa ottaisikaan soittamaan!