Tarinankertoja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ipa, ipa, ipa, ipaa...
. Hyvä vaan, että kentällä, katsomossa ja keskustelupalstalla on tunnetta mukana.
ugh
Juuri näin. Hyvän matshin merkki kun läikkyy vähän palstallakin...
. Hyvä vaan, että kentällä, katsomossa ja keskustelupalstalla on tunnetta mukana.
Joo ei tunnu olevan Tarkki oikein mukana pelissä nyt. Vaikka vaikeita on vedot ollutkin. Voisi samalla herättää joukkuetta.Ei yhtään haittais, jos Rajaniemi vaihdettais JYPin maaliin.
Kiitos että jaoit tämän kokemuksen. Olen valaistunut.Tuntuu kyllä oudolta katsoa IFK-Blues ottelua. Ensimmäinen peli liigaa tämän vuoden puolella minkä katson. Tässä on tullut seurattua nuorten mm-kisoja, Jokereiden otteita KHL:ssä ja änäriä aina kun mahdollisuus on. Nyt ainakin kun tätä peliä katsoo niin tuntuu kuin olisi hidastettu pätkä kyseessä. Vauhtia ei paljoakaan ole ja tempo tuntuu jotenkin todella matalalta.
Siinä on jotakin Vesa Viitakoskimaista esimerkkiä. Olisi mielenkiintoista jos joku teki näistä Ilveksen kapteeneista jonkin..jotain..! Tyyliin Veijareita ja virtuooseja...Vittu että toi Sami Sandell on hyvä pelaamaan jääkiekkoa. Oon kunnolla tajunnut sen vasta tällä kaudella.
Vituttaako, kun ei osaa enklantia?Saipa yv, vähän niinku korista kattois, yhenkään nimeä ei osaa oikein ääntää
Saanko kysyä jos peli on makuusi ja siitä pidät, miksi vain valitat koko ajan?
Noh, älä nyt suutu. En ole KHL-fanaatikko ja homoneppailu on käsittääkseni Venäjällä kielletty.Kiitos että jaoit tämän kokemuksen. Olen valaistunut.
Lupaan rakentaa maalle luonnonkivistä alttarin KHL:n homoneppailun kunniaksi.
Hiljentykäämme sen edessä.
Joo ei tunnu olevan Tarkki oikein mukana pelissä nyt. Vaikka vaikeita on vedot ollutkin. Voisi samalla herättää joukkuetta.