Minun mielestä todella vauhdikasta ja viihdyttävää peliä. Ja maalejakin tullu kivasti.Sanokaapas onko JYP-KalPa-matsi yhtä tylsää peliä mitä muutkin keskenäiset kohtaamiset tällä kaudella?
Joko sarkasmitutkani on rikki tai värilasit ovat hieman liian vahvat.
Jos elää tunteella, on vahvat värilasit päässä.
Pelin jälkeen voi sit olla erimieltä tilanteista.
On peli mun makuun, kovaa ja korkeelta.
Minusta ihan hanurista nämä Salomonit.. Saadaan aina vastustajan taitopelaajat pois kentältä... Tuomareilla pitäs olla pokkaa heittää aloittajalle isompi jäähy...tuomarit antaa salomonia....
No ehkei sentään. Ei olisi kovin ammattimaista toimintaa. Kännissä ne on.Varmaan huoltajatkin krapulassa.
Saanko kysyä jos peli on makuusi ja siitä pidät, miksi vain valitat koko ajan?Jos elää tunteella, on vahvat värilasit päässä.
Pelin jälkeen voi sit olla erimieltä tilanteista.
On peli mun makuun, kovaa ja korkeelta.
Saanko kysyä jos peli on makuusi ja siitä pidät, miksi vain valitat koko ajan?
Toivon että ei loukkaantumisia tule mistään ylilyönneistä tai muutenkaan. Onhan pelejä tämänkin sarjan jälkeenkin... Torjuntojen valossa tasainen eka erä... Seuraava maali on mielenkiintoinen sen suhteen mitä tulee tapahtumaan. Sport saisi ehkä hurmoksen päälle ja yleisön mukaan.. Ilves jos tekee niin ehkä Sport alkaa turhautumaan "pakkovoiton" edessä...Saanko kysyä jos peli on makuusi ja siitä pidät, miksi vain valitat koko ajan?
Ilves aloitti pelin todella vahvasti, mutta Sport pääsi erän edetessä paremmin peliin.
Tässä pelissä tulee ainakin yksi iso rangaistus!
Eikös Ritari ole selostanu niin JYPin kuin kalpankin pelejä radiossa, joten ihan ymmärrettävää että selostaa näitä keskinäisiä pelejä. Ja muutenkin jommankumman pelejä. Mielestäni hyvä selostaja, moni voi olla eri mieltä. Mutta häneltä löytyy energistä selostamista mitä minelta muulta puuttuu.KalPa - JYP ekan erän jälkeen 2-2.
Onkohan Ritarista tullu se KalPan faniporukan uusi vetäjä, josta kertoi pelin aikana, kun osasi niin asiantuntevasti kertoa kyseisen porukan viime viikkojen jäsenmäärän kehittymisestä. ;)
Toivola hankkii meille korvaavat vahvistukset, niin kuin aina.Ässien kausi alkaa olla paketissa, jos sekä Lähteenmäki että Elo pitkään poissa...