Oisko Dallasilta otettu se maali pois vai?Stars pääsi kyllä paljon paremmin peliin mukaan tuon 0-2 maalin jälkeen ja loput erästä mentiinkin heidän komennossa. Jos Palat olisi tehtäviensä tasalla, olisi peli kuitenkin 0-3.
Oisko Dallasilta otettu se maali pois vai?Stars pääsi kyllä paljon paremmin peliin mukaan tuon 0-2 maalin jälkeen ja loput erästä mentiinkin heidän komennossa. Jos Palat olisi tehtäviensä tasalla, olisi peli kuitenkin 0-3.
Eiköhän Seguin siis nouse pelin ratkaisijaksi tänään (hymiö)
Olisi, jos Palat ei olisi pelannut ylivoimalla löysästi ja sählännyt kiekkoa Starsille.Oisko Dallasilta otettu se maali pois vai?
No näinhän se ois menny.Olisi, jos Palat ei olisi pelannut ylivoimalla löysästi ja sählännyt kiekkoa Starsille.
Ei kun vasta seiskapelissä.
Mut mitäpä jos Miro ei oliskaan kaatunut ja syöttänyt kiekkoa suoraan Kuchin lapaan? Turhaa mäkättämistä tällainen sanon minä. Mun mielestä 2-1 ei ole mikään vääryys pelitapahtumiin nähden.Olisi, jos Palat ei olisi pelannut ylivoimalla löysästi ja sählännyt kiekkoa Starsille.
Joo on tosiaan turhaa vänkäämistä, mutta tuossa Starsin maalissa Palatilla ei ollut mitään hätää, eikä Stars karvannut mitenkään kovaa ja silti hän onnistui puppeloimaan kiekon Starsille. Tuo Mironkin tilanne toki paha virhe, mutta mielestäni se oli inhimillisempi virhe.Mut mitäpä jos Miro ei oliskaan kaatunut ja syöttänyt kiekkoa suoraan Kuchin lapaan? Turhaa mäkättämistä tällainen sanon minä. Mun mielestä 2-1 ei ole mikään vääryys pelitapahtumiin nähden.
Mielestäni tämän tauon ajan pitäisi esittää Vaasan Sähkön mainoksia repeatilla.Studio-osuus on kyllä huono. Olis edes joku suomalainen studioisäntä, ja vaikka Niemis-Ville ja Jere Lehtinen analysoimassa. Mutta ei ole Viaplay viitsinyt sen vertaa panostaa.
Onko Nieminen muuten vieläkään osannut sanoa oikein yhdenkään ei-suomalaisen pelaajan nimeä?Studio-osuus on kyllä huono. Olis edes joku suomalainen studioisäntä, ja vaikka Niemis-Ville ja Jere Lehtinen analysoimassa. Mutta ei ole Viaplay viitsinyt sen vertaa panostaa.
Huono alku nimenomaan siinä, että peli on 2-1 vaikka pelillisesti tähtipaidoilla ei ole ollut mitään paniikkia. Jos kuitenkin vertaa pelillisesti tätä ja sitten viime pelin avauserää, niin en mä koe että tää olisi sellainen ilmaiseksi lahjoitettu johto Tampalle kuten toissapäivänä. Pientä huolimattomuutta siellä täällä ja sitten kun sekä Stamkos että Kucherov ovat molemmat sellaisia seppiä että tuollaisilta tonteilta harvemmin erehtyvät, niin tässä sitä ollaan takaa-ajajina.Huono alku Starsilta.
Onko Nieminen muuten vieläkään osannut sanoa oikein yhdenkään ei-suomalaisen pelaajan nimeä?
Tähän mennessä nähdyn perusteella Starsilla on ihan oikea mahdollisuus voittaa kannu. Harmi vaan, että pelistä toiseen tulee virheitä, jotka maksaa pari maalia. Toinen on tietysti se, että joka toinen erä vetoja vajaat 20 ja joka toinen 5 :DHuono alku nimenomaan siinä, että peli on 2-1 vaikka pelillisesti tähtipaidoilla ei ole ollut mitään paniikkia. Jos kuitenkin vertaa pelillisesti tätä ja sitten viime pelin avauserää, niin en mä koe että tää olisi sellainen ilmaiseksi lahjoitettu johto Tampalle kuten toissapäivänä. Pientä huolimattomuutta siellä täällä ja sitten kun sekä Stamkos että Kucherov ovat molemmat sellaisia seppiä että tuollaisilta tonteilta harvemmin erehtyvät.
Ahaa eli Niemisen studio-edustukset menee samaa sykliä kuin Niskasen pleijarit?Varmistamattoman tiedon mukaan Niskanen olisi mennyt oikein.