Otteluseuranta 23.–24.9.2020 (3. Stanley Cup-finaali)

  • 16 769
  • 143

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Stars pääsi kyllä paljon paremmin peliin mukaan tuon 0-2 maalin jälkeen ja loput erästä mentiinkin heidän komennossa. Jos Palat olisi tehtäviensä tasalla, olisi peli kuitenkin 0-3.
Oisko Dallasilta otettu se maali pois vai?
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Tässä sitä Seguinin heräämistä on odoteltu kohta viimeset 2-3 viikkoa. Alkaa vaan pikkuhiljaa olee vähän usko koetuksella sen tapahtumisen suhteen.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Olisi, jos Palat ei olisi pelannut ylivoimalla löysästi ja sählännyt kiekkoa Starsille.
Mut mitäpä jos Miro ei oliskaan kaatunut ja syöttänyt kiekkoa suoraan Kuchin lapaan? Turhaa mäkättämistä tällainen sanon minä. Mun mielestä 2-1 ei ole mikään vääryys pelitapahtumiin nähden.
 

Heddy#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampa Bay Lightning, Manchester United
Mut mitäpä jos Miro ei oliskaan kaatunut ja syöttänyt kiekkoa suoraan Kuchin lapaan? Turhaa mäkättämistä tällainen sanon minä. Mun mielestä 2-1 ei ole mikään vääryys pelitapahtumiin nähden.
Joo on tosiaan turhaa vänkäämistä, mutta tuossa Starsin maalissa Palatilla ei ollut mitään hätää, eikä Stars karvannut mitenkään kovaa ja silti hän onnistui puppeloimaan kiekon Starsille. Tuo Mironkin tilanne toki paha virhe, mutta mielestäni se oli inhimillisempi virhe.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Studio-osuus on kyllä huono. Olis edes joku suomalainen studioisäntä, ja vaikka Niemis-Ville ja Jere Lehtinen analysoimassa. Mutta ei ole Viaplay viitsinyt sen vertaa panostaa.
 

Piikkiperse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Studio-osuus on kyllä huono. Olis edes joku suomalainen studioisäntä, ja vaikka Niemis-Ville ja Jere Lehtinen analysoimassa. Mutta ei ole Viaplay viitsinyt sen vertaa panostaa.
Mielestäni tämän tauon ajan pitäisi esittää Vaasan Sähkön mainoksia repeatilla.
 

Lazuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Studio-osuus on kyllä huono. Olis edes joku suomalainen studioisäntä, ja vaikka Niemis-Ville ja Jere Lehtinen analysoimassa. Mutta ei ole Viaplay viitsinyt sen vertaa panostaa.
Onko Nieminen muuten vieläkään osannut sanoa oikein yhdenkään ei-suomalaisen pelaajan nimeä?
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Huono alku Starsilta.
Huono alku nimenomaan siinä, että peli on 2-1 vaikka pelillisesti tähtipaidoilla ei ole ollut mitään paniikkia. Jos kuitenkin vertaa pelillisesti tätä ja sitten viime pelin avauserää, niin en mä koe että tää olisi sellainen ilmaiseksi lahjoitettu johto Tampalle kuten toissapäivänä. Pientä huolimattomuutta siellä täällä ja sitten kun sekä Stamkos että Kucherov ovat molemmat sellaisia seppiä että tuollaisilta tonteilta harvemmin erehtyvät, niin tässä sitä ollaan takaa-ajajina.
 

Lazuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Huono alku nimenomaan siinä, että peli on 2-1 vaikka pelillisesti tähtipaidoilla ei ole ollut mitään paniikkia. Jos kuitenkin vertaa pelillisesti tätä ja sitten viime pelin avauserää, niin en mä koe että tää olisi sellainen ilmaiseksi lahjoitettu johto Tampalle kuten toissapäivänä. Pientä huolimattomuutta siellä täällä ja sitten kun sekä Stamkos että Kucherov ovat molemmat sellaisia seppiä että tuollaisilta tonteilta harvemmin erehtyvät.
Tähän mennessä nähdyn perusteella Starsilla on ihan oikea mahdollisuus voittaa kannu. Harmi vaan, että pelistä toiseen tulee virheitä, jotka maksaa pari maalia. Toinen on tietysti se, että joka toinen erä vetoja vajaat 20 ja joka toinen 5 :D
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Nyt näyttää sitten taas maalien valossa todella huonolta. Tampa on ollut murhaava paikoille päästessään, Dallas ei niinkään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös