Tä? Minne tulemme poikain kanssa katsomaan ja mitä? Minä en ole muusta kirjoittanut kuin ylivoima-ajasta ja tilastot kertovat Sami Vatasen olevan NHL:n tehottomin ylivoimapelaaja.
Silti piti jotain nyyhkii Fowleriin liittyen.
Tä? Minne tulemme poikain kanssa katsomaan ja mitä? Minä en ole muusta kirjoittanut kuin ylivoima-ajasta ja tilastot kertovat Sami Vatasen olevan NHL:n tehottomin ylivoimapelaaja.
Koska Panthers oli käyttänyt jo aikalisänsä, joten eivät voineet enää haastaa tilannetta ja sitä ei siksi videolta katsottu.Miksei rangersin voittomaalia nyt hylätty, paitsiolta näytti jo livetilanteessa?
Eikös nuo viimeisen minuutin ja jatkoajan tilanteet katota videolta aina? Toisaalta ainakin MSG:n lähetyksessä näytettiin ettei se ollut paitsio.Koska Panthers oli käyttänyt jo aikalisänsä, joten eivät voineet enää haastaa tilannetta ja sitä ei siksi videolta katsottu.
Piti oikein tarkistaa säännöistä, ja näinhän siellä tosiaan oli mainittu. Itseltä mennyt aiemmin kyllä ohi tämä.Eikös nuo viimeisen minuutin ja jatkoajan tilanteet katota videolta aina?
Kyllä mun ruudulla näytti Zuccarellon(?) molemmat terät olevan sinisen yli, kun kiekko oli vielä viivalla. Taisi palata vielä viivalle, mutta sehän ei riitä. No tarvii varmaan tarkastella uudestaan kun on paremmin hereillä, ettei jää vaivaamaan,Eikös nuo viimeisen minuutin ja jatkoajan tilanteet katota videolta aina? Toisaalta ainakin MSG:n lähetyksessä näytettiin ettei se ollut paitsio.
Ihmettelinkin jo miten ei ole Pulkkinen 4-3 yv:ssä. Pääsi kuitenkin jämäsekunteille ja Detroit voittaa normilämärillä.
Nimen omaan, kun kiekko oli vielä viivalla. Sai terän takas viivalle (ellei jopa yli) ennen kuin kiekko oli kokonaan ylittänyt siniviivaa. Käsittääkseni tuo on riittävä. En kuitenkaan mikään sääntöekspertti ole, joten saatan myös olla väärässä. Video helpottaisi asian tarkastelua sillä itse näin tilanteen vain kerran.Kyllä mun ruudulla näytti Zuccarellon(?) molemmat terät olevan sinisen yli, kun kiekko oli vielä viivalla. Taisi palata vielä viivalle, mutta sehän ei riitä. No tarvii varmaan tarkastella uudestaan kun on paremmin hereillä, ettei jää vaivaamaan,
Ihmettelinkin jo miten ei ole Pulkkinen 4-3 yv:ssä. Pääsi kuitenkin jämäsekunteille ja Detroit voittaa normilämärillä.
No näin se tietenkin on. Totta kai saa olla paitsiossa, jos ehtii ajoissa pois, eli ennen kuin kiekko ylittää sinisen. Minusta ehti, mutta olihan se niin hilkulla, etten ihan satavarmasti voi tuota sanoa.Nimen omaan, kun kiekko oli vielä viivalla. Sai terän takas viivalle (ellei jopa yli) ennen kuin kiekko oli kokonaan ylittänyt siniviivaa. Käsittääkseni tuo on riittävä. En kuitenkaan mikään sääntöekspertti ole, joten saatan myös olla väärässä. Video helpottaisi asian tarkastelua sillä itse näin tilanteen vain kerran.
Niin, kiekon tai miehen pitää ylittää viiva kokonaan. Molempiin suuntiin mennessä. Näillä puheilla paitsio, kaivan sen videon jostain.Nimen omaan, kun kiekko oli vielä viivalla. Sai terän takas viivalle (ellei jopa yli) ennen kuin kiekko oli kokonaan ylittänyt siniviivaa. Käsittääkseni tuo on riittävä. En kuitenkaan mikään sääntöekspertti ole, joten saatan myös olla väärässä. Video helpottaisi asian tarkastelua sillä itse näin tilanteen vain kerran.
Mitä mieltä Martinezin maalista?Onpa taas aivan karseaa peliä Carolinassa. Tullut tänä vuonna näin sunnuntaisin katsottua useammin Nfl:ää kuin änäriä, ja nyt on taas yksi syy jatkaa samalla linjalla.
Ottelun parasta antia.Mitä mieltä Martinezin maalista?