Jep, JJ:ltä hyvä matsi tähän asti.Jokinen taisi ohjata Pirrin kudin sisään.
Bieksa -2 ja Fowler -1
Ei tuo roskaorganisaatio Vatasta tarvitse/halua. Mikseivät vitussa myy kun arvoa olisi.
Koska Cam Fowler pelaa ykkösylivoimassa ja oma suosikkipoika Sami Vatanen ei. Niisk.Vatanen pelannut toisiksi eniten Ducksin pakeista tässä ottelussa, puoli minuuttia Fowleria vähemmän. Joten mistä moinen itku?
Koska Cam Fowler pelaa ykkösylivoimassa ja oma suosikkipoika Sami Vatanen ei. Niisk.
Vatanen pelannut toisiksi eniten Ducksin pakeista tässä ottelussa, puoli minuuttia Fowleria vähemmän. Joten mistä moinen itku?
Koska Cam Fowler pelaa ykkösylivoimassa ja oma suosikkipoika Sami Vatanen ei. Niisk.
No minäpä tutustuin. Sami Vatanen on tällä kaudella ennen tätä iltaa pelannut 55 minuuttia ja neljä sekuntia ylivoimaa tehden niissä tehot 0+0. Kevin Bieksa on pelannut 25 minuuttia ja 21 sekuntia tehden niissä tehot 0+1. Mitä tämän pitäisi avata minulle?Tutustu ankkojen pakiston statseihin. Avaa kummasti asioita.
No minäpä tutustuin. Sami Vatanen on tällä kaudella ennen tätä iltaa pelannut 55 minuuttia ja neljä sekuntia ylivoimaa tehden niissä tehot 0+0. Kevin Bieksa on pelannut 25 minuuttia ja 21 sekuntia tehden niissä tehot 0+1. Mitä tämän pitäisi avata minulle?
Siis ylivoimaminuuteista oli puhe ja nyt alat miettimään tehotilastoja. Totta kai ne sivuutin.Tehotilastot on hyvä alku kun peliaikoja pohditaan. Ainiin, sen sivuutit.
Siis ylivoimaminuuteista oli puhe ja nyt alat miettimään tehotilastoja. Totta kai ne sivuutin.
Sami Vatanen on pelannut pisimään kiikareilla ylivoimalla tämän kauden NHL:ssä. Ylivoimalla pelannut 99. eniten kaikista pelaajista ja ainoa top-sadassa, joka ei ole vielä pisteille päässyt. Se kertoo jotain ylivoimaminuuteista, joista oli puhe.
Mistä kiemurtelen? Minä en ole missään vaiheessa keskustellut muusta kuin ylivoimavastuusta.Puhuin yleisestä vastuusta ja kuka aloittaa yyveet. Vatanen pelannut alivoimaakin huolella. Kiemurtelet huonosti.
Siitä että joukkue on umpikusessa ja ainoat yyveehetket avaa Bieksa tai Fowler. Joukkueen paskimmat pakit nauttivat illasta toiseen parhaita minuutteja.
Puhuin yleisestä vastuusta ja kuka aloittaa yyveet. Vatanen pelannut alivoimaakin huolella. Kiemurtelet huonosti.