Mä taas nostan sulle hattua, kannatat HIFKiä ja vielä selvinpäinEhkei se ollut käynyt kuuden kilometrin "lenkillä". Vähän tommosta jokerifanin touhuilua.
Mä taas nostan sulle hattua, kannatat HIFKiä ja vielä selvinpäinEhkei se ollut käynyt kuuden kilometrin "lenkillä". Vähän tommosta jokerifanin touhuilua.
Mä taas nostan sulle hattua, kannatat HIFKiä ja vielä selvinpäin
This is showbusiness. Toukokuiseen lauantaihin pieni nousu, ja muutama NHL-pelaajan tekemä maali, niin jengi lähtee suu messingillä yöhön/kotiin. Pelin taso on sivuseikka.Miettikää, että siellä on Onninen ultrasien lisäksi areenalla ihmisiä, jotka ovat maksaneet kolmattasataa euroa tuon läpsyttelyn todistamisesta.
Minä myös, ei tämä viinalla parane. Eikä millään muullakaan.Mä taas nostan sulle hattua, kannatat HIFKiä ja vielä selvinpäin
Kasperia vituttaa saatana, luin huulilta. Ne onkin aikamoiset huulet. Sedältä perityt.
This is showbusiness. Toukokuiseen lauantaihin pieni nousu, ja muutama NHL-pelaajan tekemä maali, niin jengi lähtee suu messingillä yöhön/kotiin. Pelin taso on sivuseikka.
Kyllähän tuo Ranen peli Joppea huutais...
Suomela huitoi NHL-tyyliin itävaltalaista mailalla päähän, näkee että on San Jose Sharksin kasvatti.
Kaikki muut näkee sen paitsi Riihimäen oma Jukka. Hidas hämäläinen.Kyllähän tuo Ranen peli Joppea huutais...