EmeraldSapphire
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Leijonat, Carolina Hurricanes
Kommenttien perusteella kukaan ei ole ennen nähnyt Suomelta nihkeää peliä, jossa heikompaa vastustajaa vastaan hallitaan peliä, mutta maalit puuttuvat.
On tuo Antsa jo niin monta kertaa pyyhkäissyt, että välillä on hyvä päästä asian ytimeen.MITÄÄHHH....
Ei vittu Rantasta Lammikon kanssa pelaamaan! Mutta Armia ja Hartikainen, siinä vaihdos, ja sitten jos vaikka vielä vaihtaisi Hartikaisen Merelään niin minua ei haittaisi. En jotenkin oikein tosta Hartikaisen meiningistä välitä.Rantasen ja Pesosen paikkaa vois päikseen vaihtaa. Saattais vahingossa saaha kaks toimivaa ketjua lisää.
On yks väsyneimmistä peleistä mitä oon ikinä nähnyt
Tästä tilanteesta ei tosiaan jaettu Kanadalle jäähyä:Miten Veleno selvisi tuosta polkaisusta ilman ulosajoa?
Ei ole paljua ja saunakin kylmänä….mutta kaljaa on ! Ja välillä voi katsoa Kanadan ja Sveitsin matsia.Mä oon itse vain yhden kerran juonut kännit, kun Kärpät tuttuun tapaan otti pataan lauantaina kotiyleisön edessä. Silloin oli pakko hakea lohtua muualta. Nyt on sama tilanne melko lähellä.
Itävalta on kuin Mälkiän SaiPa. Onneks niillä ei oo McTavishia.
Jäi vähän epäselväksi Antsan puheista
Mä join ennen peliä kaliaa ja nyttenki!!Tätä paskaa pitää sitten selvin päin kattella. Pääsis edes pelin jälkeen lenkille, mutta ei sekään onnistu. Tää on hirveetä.
Tästä tilanteesta ei tosiaan jaettu Kanadalle jäähyä:
Tästä tilanteesta ei tosiaan jaettu Kanadalle jäähyä:
Mä join ennen peliä kaliaa ja nyttenki!!
Kerroinko sulle jo että kävin lenkillä tossa.Mä en pidä alkoholista, en sen mausta enkä efekteistä. Tälleen niinkun oon vähemmistössä ja uhrina voi vittu.