Otteluseuranta 20.5.2023 (9. kisapäivä)

  • 25 689
  • 592
Suosikkijoukkue
Leijonat, Carolina Hurricanes
Kommenttien perusteella kukaan ei ole ennen nähnyt Suomelta nihkeää peliä, jossa heikompaa vastustajaa vastaan hallitaan peliä, mutta maalit puuttuvat.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Rantasen ja Pesosen paikkaa vois päikseen vaihtaa. Saattais vahingossa saaha kaks toimivaa ketjua lisää.
Ei vittu Rantasta Lammikon kanssa pelaamaan! Mutta Armia ja Hartikainen, siinä vaihdos, ja sitten jos vaikka vielä vaihtaisi Hartikaisen Merelään niin minua ei haittaisi. En jotenkin oikein tosta Hartikaisen meiningistä välitä.
 
Suomen pelin kuva on näennäistä pelin hallintaa kulmissa, sekä maalin takana. Pakit hautovat avauksia ja laukovat paikoista blokkiin tai plekseihin.
Välillä näennäisesti hallittaessa tulee joku nukahdus/paniikkitilanne, josta vastustajat sitten vaihtelevasti rokottaa omassa päässä.
Mikä siinä maalintekemisessäkin on nyt niin helvetin vaikeeta, vaikka kaikenlaista meriittiä pitäisi joukkueesta löytyä? Tällä pelillä Suomi tippuu ekassa pudotuspelissä.
 
Viimeksi muokattu:

trumppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä oon itse vain yhden kerran juonut kännit, kun Kärpät tuttuun tapaan otti pataan lauantaina kotiyleisön edessä. Silloin oli pakko hakea lohtua muualta. Nyt on sama tilanne melko lähellä.
Ei ole paljua ja saunakin kylmänä….mutta kaljaa on ! Ja välillä voi katsoa Kanadan ja Sveitsin matsia.
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös