Yön Kärppä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät
Haluaisin haastaa Suomen toisen maalin. Kanadalaisen maila menee itsestään rikki. Suomi sai aiheettomasti ylivoiman siis, maali pitäisi hylätä.
Koita selvitä jatkoaika hereillä. :DOllut niim jännä peli, että oon vetäny ihan helvetisti bissee. Hyvä jos sisälle asti terassilta pääsee tän jälijtä
Ei haittaa yhtään, et Heimosalmi pelaa meillä ens vuonna!
Ja Suomella oli virheellisesti yhtä monta pelaajaa kuin Kanadalla.Haluaisin haastaa Suomen toisen maalin. Kanadalaisen maila menee itsestään rikki. Suomi sai aiheettomasti ylivoiman siis, maali pitäisi hylätä.
Olis kyllä hauskaa, jos jalkapallossakin pelattaisi jatkoajat 7 pelaajalla. Ei taida tapahtua se.Valitettavasti tuo 3vs3 on kyllä ihan jääkiekon irvikuva.
Tänään vedetään happea, mutta jotenkin on nyt hyvä fiilis, kyllä tästä vielä voitto kairataan.Ollut niim jännä peli, että oon vetäny ihan helvetisti bissee. Hyvä jos sisälle asti terassilta pääsee tän jälijtä
Ei haittaa yhtään, et Heimosalmi pelaa meillä ens vuonna!
Kuka on Oliver Kapasen veli?Tais sen veljestäki olla, vaikka kisoissa ihan lapanen olikin.
Sovittu!Mulla on, tuu meille!
Tuo on muuten tuomarifarssi mitä ei ole vielä nähty, tähän iltaan. Suomi tekee voittomaalin, Kanada haastaa ja peli jatkuu, kunnes oikea joukkue (tm) voitttaa.Haluaisin haastaa Suomen toisen maalin. Kanadalaisen maila menee itsestään rikki. Suomi sai aiheettomasti ylivoiman siis, maali pitäisi hylätä.
Jokesta vois tulla Canadan mats sundinJatkoilla sitten ratkaisu, Jokke vois tehdä.
Hieman kuulostaa tutulta. Ai niin, Hiirikoski naisten kisoissa…Tuo on muuten tuomarifarssi mitä ei ole vielä nähty, tähän iltaan. Suomi tekee voittomaalin, Kanada haastaa ja peli jatkuu, kunnes oikea joukkue (tm) voitttaa.
Ilari KapanenKuka on Oliver Kapasen veli?
Seison korjattuna, serkku piti laittaa mut meni näillä tunneilla veljeksi. Pahoittelut!Kuka on Oliver Kapasen veli?
Vaikka oot monta vuotta täällä asunut?Ei näihin jatkoaikoihin vaan totu.
Itse tahtoisin, että jatkoajat pelattaisiin aina yks vastaan yks Ronaldolla ja Mesillä.Olis kyllä hauskaa, jos jalkapallossakin pelattaisi jatkoajat 7 pelaajalla. Ei taida tapahtua se.
Ainakin jos sen tekee Kanada. Muuten saatetaan hylätä.Seuraava maali saattaa ratkaista kultamitalin.
Riippuu kumpi tekeeSeuraava maali saattaa ratkaista kultamitalin.
Klassikkokommentti.Seuraava maali saattaa ratkaista kultamitalin.
Meriläinen maaliin.