Yön Kärppä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät
Miksei Suomi saanut rankkari? Täydellisen selvä läpiajo, kanukki rikkoo eikä rankkaria.
Minskin tuomarit tänne pliis!
Puolikas on vielä jäljellä.Oispa kaljaa.
Mulla on mannapuuroa.Puolikas on vielä jäljellä.
Olympilaisista tuli jo sen verran huutia, että valitsen sydänkohtauksen.Siihen on tunnetusti lääke olemassa. Saa myös mahdollinen puoliso/perhe yllätyksen, kun isäntä heiluu kunnon hutikassa sunnuntaina aamuseittemältä.
Jatkuva 3v3. Hirveetä jätettähän se on, mutta näillä mennään. Eiköhän joku Bedard tee voittomaalin ja sit vituttaa.Mitenkäs nyt sitten jatketaan kun peli on tasan jälkeen 60min?
Tässä kohtaa parempi ottaa mehujätski.Mitenkäs nyt sitten jatketaan kun peli on tasan jälkeen 60min?
Mulla on vaa jännäkakka.Mulla on mannapuuroa.
Itse pisti hanskan tielle! Oma syy sekin.Nyt kun tuota Kanadan kohuttua rangaistusta katselee, niin ihan selvä kopautus hanskaan siinä tulee? Jos siitä kohtaa jäähy annettiin, niin kiekkohan oli hallussa, ei se rankkari väärin olisi ollut.
Jatkuva 3v3. Hirveetä jätettähän se on, mutta näillä mennään. Eiköhän joku Bedard tee voittomaalin ja sit vituttaa.
Siis 20min eriä 3vs3?Tässä kohtaa parempi ottaa mehujätski.
On kyllä jotenkin ironista että Canada sai YHDEN jäähyn ja sekin meni väärin, koska olis pitänyt tulla rankkari.Miksei Suomi saanut rankkari? Täydellisen selvä läpiajo, kanukki rikkoo eikä rankkaria.
Suomeltahan ei ole vielä esimerkiksi hylätty yhtään maalia.Olishan tähän peliin ihan oikeasti ilman minkäänlaista puolueellisuutta oikeus ja kohtuus, että käytännössä koko peliajan päähänpotkittu Suomi tästä näpäyttäisi 2-3 jatkoajalla. Kanada on toki kova, mutta isoin ongelma tässä on edelleen tämä saatanan ruottalainen seepra.
Kyllä siellä joku ylläripylläri vielä on takataskussa. Nämä on kaiketi jotain Jobin koettelemuksia...
Ratkaisupeleissä, kyllä. Mutta runkosarjassa mielestäni ihan ok.Valitettavasti tuo 3vs3 on kyllä ihan jääkiekon irvikuva.
Tuomarilla meni 2 sekkaa nostaa käsi ylös miettiessä että kehtaisko tämänkin jättää viheltämättä.On kyllä jotenkin ironista että Canada sai YHDEN jäähyn ja sekin meni väärin, koska olis pitänyt tulla rankkari.
Niin no nyt ei tosiaan runkosarjaa pelata :)Ratkaisupeleissä, kyllä. Mutta runkosarjassa mielestäni ihan ok.
Tai sitten Kemell....Heimosalmi Suomelle. Jostain syystä pätkähti myös Kapanen päähän.. Olisiko ratkaisijaksi?Jatkuva 3v3. Hirveetä jätettähän se on, mutta näillä mennään. Eiköhän joku Bedard tee voittomaalin ja sit vituttaa.
Oispa kaljaa.
Tais sen veljestäki olla, vaikka kisoissa ihan lapanen olikin.Tai sitten Kemell....Heimosalmi Suomelle. Jostain syystä pätkähti myös Kapanen päähän.. Olisiko ratkaisijaksi?