Otteluseuranta 20.–21.6.2022

  • 10 178
  • 249

arska07

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, Kärpät, Patrik Laine
Tampa ollu tässä pelissä suunnilleen oma itsensä. Colorado roikkui ylivoimilla mukana muttamuuten ollu tampan matsi.
 

Ralph

Jäsen
Perry nousi kolmantena päivänä kuolleista ja pääsee maalin makuun.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Miksei Landeskuukki puolusta Kutseerovia? Onko joku laki vastaan edes suurin piirtein oikein lausumista?
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
On. Mutta ei se kovin montaa koppia voi tuolla ottaa. Noi pari muuta kyllä vois, mutta ehkä sitten ens pelissä taas!

Mulle tässä on ollut pitkään ristiriita, kun jatkuvasti kehutaan valmentajaa, jonka valmennettavat sitten vastavuoroisesti haukutaan jatkuvasti alimpaan helvettiin.

Sen ymmärtäisin jos kyseessä olisi joku Mitch Korn, jonka valmennettavien kanssa asiat menee päinvastoin.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Cogliano yrittää olla Corey Perry.

Tapella saisivat kyllä lisää.
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Mulle tässä on ollut pitkään ristiriita, kun jatkuvasti kehutaan valmentajaa, jonka valmennettavat sitten vastavuoroisesti haukutaan jatkuvasti alimpaan helvettiin.

Sen ymmärtäisin jos kyseessä olisi joku Mitch Korn, jonka valmennettavien kanssa asiat menee päinvastoin.
Itse ainakin toivoisin, ettei Parkkilaa ja Kornia laitettaisi samaan lauseeseen. Vähän ainakin henkkoht mennyt ohi, ketkä Parkkilaa kehuu. Suomessa kehutaan toki, kun on NHL-joukkueen maalivahtivalmentaja.

Varlamovin kanssa oli hyvä. Mutta nyt sitten aines on heikkoa tai valmennus on heikkoa. Jotain pitäisi keksiä.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Mulle tässä on ollut pitkään ristiriita, kun jatkuvasti kehutaan valmentajaa, jonka valmennettavat sitten vastavuoroisesti haukutaan jatkuvasti alimpaan helvettiin.

Sen ymmärtäisin jos kyseessä olisi joku Mitch Korn, jonka valmennettavien kanssa asiat menee päinvastoin.
Ptjaa, onko näin? Kaippa sillä nyt on aika paljon merkitystä, ketä valmennetaan? Bednaria voidaan kehua, vaikka Toews on pelannut umpipaskan matsin.

Eihän paskasta saa konvehtia, mutta kyllä siitä voi vähemmän paskan saada, jos hyvin käy. Valmentajan puuhia on hankalampi arvottaa, kun se ei tossa kentällä ihan niin suoraan näy, kuin vaikkapa nyt Kuemperin onneton pelaaminen siinä ekassa maalissa.

Mä olen ainakin kritisoinut Kumpparia läpi sen uran, koska ei ole mun silmään ollut ikinä mikään huippumaalivahti.
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & Suomi
On se Kuemper NHL-tason maalivahti. Nyt täytyy vain muistaa se, että vertailukohde on todella kova. Jonkin Rangersin kakkoseksi olisi todella kova haku.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös