On. Mutta ei se kovin montaa koppia voi tuolla ottaa. Noi pari muuta kyllä vois, mutta ehkä sitten ens pelissä taas!Onko Jussi Parkkila hyvä maalivahtivalmentaja?
On. Mutta ei se kovin montaa koppia voi tuolla ottaa. Noi pari muuta kyllä vois, mutta ehkä sitten ens pelissä taas!
Jos Jukka Jalonen ei voita Suomi-Sarjan joukkueella mm-kultaa, onko Jukka Jalonen huono valmentaja?Mulle tässä on ollut pitkään ristiriita, kun jatkuvasti kehutaan valmentajaa, jonka valmennettavat sitten vastavuoroisesti haukutaan jatkuvasti alimpaan helvettiin.
Jos Jukka Jalonen ei voita Suomi-Sarjan joukkueella mm-kultaa, onko Jukka Jalonen huono valmentaja?
Itse ainakin toivoisin, ettei Parkkilaa ja Kornia laitettaisi samaan lauseeseen. Vähän ainakin henkkoht mennyt ohi, ketkä Parkkilaa kehuu. Suomessa kehutaan toki, kun on NHL-joukkueen maalivahtivalmentaja.Mulle tässä on ollut pitkään ristiriita, kun jatkuvasti kehutaan valmentajaa, jonka valmennettavat sitten vastavuoroisesti haukutaan jatkuvasti alimpaan helvettiin.
Sen ymmärtäisin jos kyseessä olisi joku Mitch Korn, jonka valmennettavien kanssa asiat menee päinvastoin.
Ptjaa, onko näin? Kaippa sillä nyt on aika paljon merkitystä, ketä valmennetaan? Bednaria voidaan kehua, vaikka Toews on pelannut umpipaskan matsin.Mulle tässä on ollut pitkään ristiriita, kun jatkuvasti kehutaan valmentajaa, jonka valmennettavat sitten vastavuoroisesti haukutaan jatkuvasti alimpaan helvettiin.
Sen ymmärtäisin jos kyseessä olisi joku Mitch Korn, jonka valmennettavien kanssa asiat menee päinvastoin.
Mulla on samat fiilikset rankan baari reissun jälkee jos joku vosu on eksyny mukaa himaa.Boring. Olisi pitänyt etukäteen tietää ettei tästä kalua tule.
Joo. Miten olisi vanhan liiton bench clearing brawl? ;)Cogliano yrittää olla Corey Perry.
Tapella saisivat kyllä lisää.
Onko Jussi Parkkila hyvä maalivahtivalmentaja?