Mäntylä #18
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, Panthers,
olipas taas komea hyppy ja pehmoinen vihellys... barkovilla oli tonttia ratkaista
Kun edes hidastuksista ei nähnyt kunnolla, oliko kiekko Loun hallussa, en usko koko hallin nähneen livenäkään.On kai se sellaiselle katsojalle, joka ei pelistä mitään tajua. Kyllä minä ihan hallissa ilman selostajien apuakin tiedän säännöistä sen verran, ettei veskaria saa työntää kiekon kanssa maaliin.
Heti näki, että nyt tulee jäähy. 4-3 ylivoimaa Pensille jatkoajan alkuun.olipas taas komea hyppy ja pehmoinen vihellys... barkovilla oli tonttia ratkaista
Olettekin kissaselostajien kanssa harvinaisuuksia. Mä en ainakaan nähnyt millään osumaa, josta voisin olla varma.Itse näin tilanteen siten, että kiekko osui Smithin kyynärpäähän. Tosin itse omaan erittäin vahvat värilasit.
Olipas tyhmä jäähy näin Penguins-lasienkin takaa. Siitä paistoi kyllä idioottimaisuus niin kauas läpi, että melkein olisi voinut uskoa Huberdeaun olevan Pens-pelaaja. Täysin turha suupaisu.olipas taas komea hyppy ja pehmoinen vihellys... barkovilla oli tonttia ratkaista
Ihan saatanan typerää.Joo kuulemma jatkoajalla Liiga itse haastaa kaikki maalit, joissa on mahollista.