Otteluseuranta 20.–21.10.2015

  • 9 908
  • 153

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
On kai se sellaiselle katsojalle, joka ei pelistä mitään tajua. Kyllä minä ihan hallissa ilman selostajien apuakin tiedän säännöistä sen verran, ettei veskaria saa työntää kiekon kanssa maaliin.
Kun edes hidastuksista ei nähnyt kunnolla, oliko kiekko Loun hallussa, en usko koko hallin nähneen livenäkään.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Itse näin tilanteen siten, että kiekko osui Smithin kyynärpäähän. Tosin itse omaan erittäin vahvat värilasit.
Olettekin kissaselostajien kanssa harvinaisuuksia. Mä en ainakaan nähnyt millään osumaa, josta voisin olla varma.
 

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
Noniin, jatkoajalle mennään. Harmillista vaan että alivoimalla. Noh, itse omaan kovan luoton Floridan haalarimiehiin ja toivotaan, että kaverit vääntävät jäähyntapon kunnialla loppuun.
 

Pllnen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins, #3 Määttä, #86 Teuvo Teräväinen
MALKIN! 4v3 ylivoima ja Malkinin kova lämäri uppoaa verkkoon!
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Mikä vitun videotarkistus mitä helvettiä?
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Kyllähän ovat säännön keksineet ku paitsio oli minuutti ennen maalia, hylätkää se nyt vielä...
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Ei ole valmentajan haasto Pens-selostajien mukaan.

Ja onko tuo muutenkaan säännön hengen mukaista, kun mahdollisesta paitsiosta ei tullut välitöntä maalia.

No ihan oikein meni.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Couturier kaventaa 2-1 Flyersille.
 

Pllnen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins, #3 Määttä, #86 Teuvo Teräväinen
Joo kuulemma jatkoajalla Liiga itse haastaa kaikki maalit, joissa on mahollista.
 

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
Noniin, onnittelut Pinguille, Mariolta palkkaa nostavia oli 10 jäällä samaan aikaan ;) No ei, nauttikaapas tästä, hillotelkaa oikein kunnolla.
 

sam1theman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Hah menihän farssiks vika erä mutta komeella lämärillä hyvä voitto! Naurettava tarkistus vielä loppuun ja näitä tullaan vielä kauden aikana näkemään ja paljon.. Toki hyvä että tarkistetaan ka oikeus voittaa mutta tuo vika paitsiokalastelu meni kyllä jo huumoriosastolle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös