Otteluseuranta 20.–21.10.2015

  • 9 905
  • 153

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
Jännä muuten, miten Steve Goldstein lausuu Dumoulinin nimen "Nummelin". Vähän hätkähdin, kun ihmettelin miten Tepsi on pappansa lainannut pinguihin.
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Jos alkuperäinen tuomio oli maali, niin selkeästi pitäisi videolta näkyä Smithin korkea maila, että voi muuttaa tuomion.

Toronton päässä varmaan paremmat välineet kun mun "kotiteatteri".
Niin nimenomaan alkuperäinen tuomio oli no-goal. Toiseen sama, ja tosiaan Pittsburghissa on sellainen highspeed-kamera, en tiedä onko tarttunut siihen.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Columbus hakkaa päätä seinään ja Islanders vetää kyllä kylmän kolmannen erän. Neljä laukausta, kolme maalia. Tavares iskee Islesille neljännen tyhjään rysään.
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Moraalinen tasuri?
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Loppulukemat 4-0 Islandersille, Halakille 37 torjuntaa. Kyllä puristaa maila Columbuksessa, ei minkäänlaista palkintoa vaikka suhteellisen hyvä peli kotijoukkueelta. Eipä siinä, Islesin voitto maistuu mutta sääliksi vähän käy Blue Jacketsia.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Kappas, vaihdoin kanavaa ja Panthers tasoittaa samalla hetkellä. Kiittäkää minua.
 

Pllnen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins, #3 Määttä, #86 Teuvo Teräväinen
MItähän vittua noi pelaajat joilla on mustatpaidat tekivät tossa tilanteessa?!?!
 

tsajari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
Yleisö on kanssasi eri mieltä ja buuaukset raikuu. Helvetin hyvin ymmärtävät näköjään peliä.
Niin. Vaikea varmaan reagoida oikeisiin asioihin siellä pelin tiimellyksessä, tarkistuksessahan katsottiin vain sitä työnnettiinkö kiekko maaliin vihellyksen jälkeen. Yleisölle kysymys oli vain: oliko kiekko maalissa.
 

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
Yleisö on kanssasi eri mieltä ja buuaukset raikuu. Helvetin hyvin ymmärtävät näköjään peliä.

Vaikka itseänikin vituttaa noin yleisesti ottaen nuo Pennsylvanialaiset, niin uskoisin että jokaisessa NHL-kaukalossa samanlaiset äänet toistuisivat vastaavanlaisessa tilanteessa. Tosin ei Catseillä, koska niillä on vaan neljä katsojaa per peli t: NHL:n facebook-fanit.
 

Pllnen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins, #3 Määttä, #86 Teuvo Teräväinen
Itse näkisin mielelläni häkin #18:lta, koska Reillyltä vietiin jo yksi maali.
Valitettavasti ammattilais jääkiekossa ei korkealla mailalla saa tehdä maalia niinkuin ei myöskään työntää sitä maalivahdin patjan alta sisään.
 

tsajari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
On kai se sellaiselle katsojalle, joka ei pelistä mitään tajua. Kyllä minä ihan hallissa ilman selostajien apuakin tiedän säännöistä sen verran, ettei veskaria saa työntää kiekon kanssa maaliin.
Mä en usko, että kyse oli siitä etteikö sitä kiekko olisi saanut työntää maaliin kun se ei Luongon hallussa ollut. Kyse oli vaan siitä, että peli oli vihelletty poikki paljon ennen sitä.
 

Pllnen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins, #3 Määttä, #86 Teuvo Teräväinen
Mä en usko, että kyse oli siitä etteikö sitä kiekko olisi saanut työntää maaliin kun se ei Luongon hallussa ollut. Kyse oli vaan siitä, että peli oli vihelletty poikki paljon ennen sitä.
Kuulutettiin, että kiekko oli jo ollut maalivahin hallussa ja näin ei maalia voida hyväksyä.
 

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
Valitettavasti ammattilais jääkiekossa ei korkealla mailalla saa tehdä maalia niinkuin ei myöskään työntää sitä maalivahdin patjan alta sisään.

Itse näin tilanteen siten, että kiekko osui Smithin kyynärpäähän. Tosin itse omaan erittäin vahvat värilasit.

Noniin ja Catsien alkukauden MVP Huberdeau lähtee fiksusta jäähystä boxiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös