Taccutucca
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
Jännä muuten, miten Steve Goldstein lausuu Dumoulinin nimen "Nummelin". Vähän hätkähdin, kun ihmettelin miten Tepsi on pappansa lainannut pinguihin.
Niin nimenomaan alkuperäinen tuomio oli no-goal. Toiseen sama, ja tosiaan Pittsburghissa on sellainen highspeed-kamera, en tiedä onko tarttunut siihen.Jos alkuperäinen tuomio oli maali, niin selkeästi pitäisi videolta näkyä Smithin korkea maila, että voi muuttaa tuomion.
Toronton päässä varmaan paremmat välineet kun mun "kotiteatteri".
Turha haasto, jos se sellaiseksi pitää tulkita. Peli vain viivästyy.
Niin. Vaikea varmaan reagoida oikeisiin asioihin siellä pelin tiimellyksessä, tarkistuksessahan katsottiin vain sitä työnnettiinkö kiekko maaliin vihellyksen jälkeen. Yleisölle kysymys oli vain: oliko kiekko maalissa.Yleisö on kanssasi eri mieltä ja buuaukset raikuu. Helvetin hyvin ymmärtävät näköjään peliä.
Yleisö on kanssasi eri mieltä ja buuaukset raikuu. Helvetin hyvin ymmärtävät näköjään peliä.
MItähän vittua noi pelaajat joilla on mustatpaidat tekivät tossa tilanteessa?!?!
Yleisölle kysymys oli vain: oliko kiekko maalissa.
Moraalinen tasuri totta tosiaan. Peli saisi ansaitsemansa päätöksen jos 68 iskee jatkoajalla ratkaisun
Valitettavasti ammattilais jääkiekossa ei korkealla mailalla saa tehdä maalia niinkuin ei myöskään työntää sitä maalivahdin patjan alta sisään.Itse näkisin mielelläni häkin #18:lta, koska Reillyltä vietiin jo yksi maali.
Mä en usko, että kyse oli siitä etteikö sitä kiekko olisi saanut työntää maaliin kun se ei Luongon hallussa ollut. Kyse oli vaan siitä, että peli oli vihelletty poikki paljon ennen sitä.On kai se sellaiselle katsojalle, joka ei pelistä mitään tajua. Kyllä minä ihan hallissa ilman selostajien apuakin tiedän säännöistä sen verran, ettei veskaria saa työntää kiekon kanssa maaliin.
Kuulutettiin, että kiekko oli jo ollut maalivahin hallussa ja näin ei maalia voida hyväksyä.Mä en usko, että kyse oli siitä etteikö sitä kiekko olisi saanut työntää maaliin kun se ei Luongon hallussa ollut. Kyse oli vaan siitä, että peli oli vihelletty poikki paljon ennen sitä.
Valitettavasti ammattilais jääkiekossa ei korkealla mailalla saa tehdä maalia niinkuin ei myöskään työntää sitä maalivahdin patjan alta sisään.