Mainos

Otteluseuranta 2.6, Stanley Cup Finals Game 3 ‎

• 21 317
  • 185

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & Philadelphia Flyers
Ai, kuuluuko se "goonina" olemiseen, että naamaan sattuu kun maila käy puolen metrin päässä. Minä olen aina luullut, että se on ennemmin italialaisen futaajan kuin kiekkomyllyttäjän tuntoaisti, joka toimii noin.

Toivoisin kyllä, että kun itse yritän tässä pitää Phillyn puolia lähinnä Timosen takia, niin tuon speden saisi korvata van Riemsdykilla. Päätöntä koohotusta, järjetöntä pään rääpimistä ja ehtihän se jo kerran maalin takana seota omiin luistimiinsakin.

Yhtä paljon kuin se että vittuilee vastustajille kuin Tikkanen aikoinaan.
Se nyt vaan on Dannyn tyyli, koohottaa, inhottaa ja tekee pari häkkiä siinä sivussa. Tämä siis kauden aikana kun hän oli oikeasti hyvä. Jostain syystä kaveri on ottanut askelia taakse päin nyt pleijareiden aikana.
4. ketjun kaverihan Carcillo on taidoiltaan, kolmosen korkeintaan. Ja kaikki tällaiset temput (filmaus, suckerpunchit, taklaukset) tekee kaverista yllättävän arvokkaan Philadelphialle. Kaikki vihaavat Dannya Philadelphian ulkopuolella ja se kertoo siitä että kaveri tietää mitä tekee, noin yleensä.

Itse laittaisin sekä JVR:n että Carcillon peliin ja jättäisin Powen pois. Carcillo-Betts-Lappy ketju olisi varmasti aika nannaa katseltavaa.

P.S. Se maila kävi korkeintaan 25cm päässä ;) Vaikka olen samaa mieltä siitä että filmaaminen on perseestä.

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & Philadelphia Flyers
Kuka on #22 ja mitä se on tehnyt Leinolle?

Ja Richards vittu, noista sisään.

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Joo, todella huvittava.

Hyvä että sielläkin ymmärretään elämän tosiasiat...(näiden "kehujen" jälkeen Kane tehnee kyllä maalin)

Kyllä se Carcillon penaltti ihan siitä "ryntäämisestä" tuli. Ainakin näin sen merkkasivat.

Kirjoittelijalle sen verran että mukava asento ja nauti näkemästäsi kun Flyersin 13 astelee jäälle ;)

Huoh kiekkoa sisään paikoista...

Sateentekijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks - pelaajista: Joe Sakic
CARTER SÄ HERÄSIT!

TÄRKEÄ maali.

Pakko sanoa, että huge kudos for Ville Leino.

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Siis voi vittu Mikey, pitääko Leinon kuskata se kiekko maaliviivalle ja sitten syöttää, että saat sisään?

No niin ja 1-1 hirveällä munkilla.

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Legendaarinen jos et itse tee, niin kaveri tekee kyllä.

On se kumma jos tuolla vaihdollaan ei Leino saa lisää yv-aikaa. Aivan käsittämättömät petaukset, mutta ei kapteenille kelvannut.

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joopa...no Flyersille ei kelvannut haukoille kylläkin. Mukavasti meni vielä Carterin mailasta...no jos ei ota niin ei ansaitsekkaan.

Ja jäähyjä ja Pronger boksiin. Nyt on kyllä Hawksilla henki päällä.

edit. Niin ja Kane ei sentään aivan tehnyt...vielä...vaikka tekikin sarjan parhaan suorituksensa.

Red Wursti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, AIK, TPS(sympatiat)
Kyllähän noista leinon passeista olisi pitäny limppu laittaa häkkiin mutta kun ei kelpaa niin ei kelpaa.

Siinä meinasi lahja YV tuottaa tulosta mutta mitä vielä, peli onkin 1-1.

Ansaittu maali ja peli on tasan.
Ja nyt sitten peli 2-1 ja Flyers jäätyy

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Leightonilta tuli myös ihan hyviä torjuntoja Phillyn jäähyn aikana. Carter nousee vähän antisankariksi, taitaa olla sarjan ratkaisupelaajia.

Sateentekijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks - pelaajista: Joe Sakic
Phillyn kannalta ikävää, että ainoastaan Hartnell-Briere-Leino pystyy tekemään jotain merkittävää hyökkäyspäässä, kun taas Hawks rullaa tasaiseen tahtiin laajalla rintamalla.

Tuljakov

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, PaKa
Melkoista momentumia oli tarjolla Hawksille pistää heti nopea 1-2, mutta vielä saa jännätä.

edit. Sama meno tuntuu jatkuvan. Sarjankin kannalta toivois kotijoukkueelle onnea ja menestystä nyt.

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Leino pelaa hienoa lätkää hyvällä itseluottamuksella. Toivottavasti saa ottelussa vielä palkinnon pisteiden muodossa.

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nuo Mike Greenin ja BB:n tähdittämät mainokset pistävät kyllä hymyilyttämään näin Cup finaalien aikaan.

Nyt vain jälleen mukaan peliin!!!

edit. Helvetin Carter!!! Menetä nyt sitä kiekkoa vielä hivenen lisää.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy