Ai, kuuluuko se "goonina" olemiseen, että naamaan sattuu kun maila käy puolen metrin päässä. Minä olen aina luullut, että se on ennemmin italialaisen futaajan kuin kiekkomyllyttäjän tuntoaisti, joka toimii noin.
Toivoisin kyllä, että kun itse yritän tässä pitää Phillyn puolia lähinnä Timosen takia, niin tuon speden saisi korvata van Riemsdykilla. Päätöntä koohotusta, järjetöntä pään rääpimistä ja ehtihän se jo kerran maalin takana seota omiin luistimiinsakin.
Yhtä paljon kuin se että vittuilee vastustajille kuin Tikkanen aikoinaan.
Se nyt vaan on Dannyn tyyli, koohottaa, inhottaa ja tekee pari häkkiä siinä sivussa. Tämä siis kauden aikana kun hän oli oikeasti hyvä. Jostain syystä kaveri on ottanut askelia taakse päin nyt pleijareiden aikana.
4. ketjun kaverihan Carcillo on taidoiltaan, kolmosen korkeintaan. Ja kaikki tällaiset temput (filmaus, suckerpunchit, taklaukset) tekee kaverista yllättävän arvokkaan Philadelphialle. Kaikki vihaavat Dannya Philadelphian ulkopuolella ja se kertoo siitä että kaveri tietää mitä tekee, noin yleensä.
Itse laittaisin sekä JVR:n että Carcillon peliin ja jättäisin Powen pois. Carcillo-Betts-Lappy ketju olisi varmasti aika nannaa katseltavaa.
P.S. Se maila kävi korkeintaan 25cm päässä ;) Vaikka olen samaa mieltä siitä että filmaaminen on perseestä.