Andersonilla sama homma toisessa päässä. Molemmat olleet kyllä todella huonoja ja epävarmoja tänään.
Kerrankos sitä Flöörillekin huono peli tulee. Sitäpaitsi mä tykkään että Pensin pitää voittaa hyökkäämällä eikä millään maalivahdeilla tai puolustuksilla..Joo niin on, mutta olihan sillä sentää torjuntoi tos oli 8/12 flöörin statsit kun Andersonil oli lähes 30 laukausta kohti, jonku aikaa täst.
Kerrankos sitä Flöörillekin huono peli tulee. Sitäpaitsi mä tykkään että Pensin pitää voittaa hyökkäämällä eikä millään maalivahdeilla tai puolustuksilla..
Sano tuo Nuorille Leijonille ;)Hyökkäys voittaa pelejä mutta puolustus mestaruuksia :)
Sano tuo Nuorille Leijonille ;)
Ei toimi ei. Kauheeta kattoo flash-striimiä. No, onpa ainakin hyvä syy ottaa viaplay lähiaikoina.
Just luin jostain taas yhden tilastojutun, miten SC-menestys korreloi enemmänkin kiekonhallinnan ja maalintekovoiman kanssa kuin puolustuksen..No joo totta. Ei päde ihan aina :D
Korpisalo vissiin saanut ihan hyvin pelejä nyt kun nostettiin ylös? En ole pahemmin seurannut, niin onkos siellä joku muu rikki vai mistä moinen?Edmontonissa neljä minuuttia pelattu ja Korpisalolla on jo 7 torjuntaa
Kerrankos sitä Flöörillekin huono peli tulee. Sitäpaitsi mä tykkään että Pensin pitää voittaa hyökkäämällä eikä millään maalivahdeilla tai puolustuksilla..