Et missannut, sillä en kertonut, että omistan vain läppärin, johon ei voi ladata Silverlightia.
Kai Chromen voi ladata? Siinä pyörii html5:na viaplay.myös se, mitä Ralph sanoi.
Et missannut, sillä en kertonut, että omistan vain läppärin, johon ei voi ladata Silverlightia.
Kai Chromen voi ladata? Siinä pyörii html5:na viaplay.myös se, mitä Ralph sanoi.
En mä tiedä, ei mulla oo mitään ongelmia Silverlightin kanssa :)Kai Chromen voi ladata? Siinä pyörii html5:na viaplay.
Ja just sanoit, että sama kuin Ralphilla.. Hmmm..En mä tiedä, ei mulla oo mitään ongelmia Silverlightin kanssa :)
Kyllä Viaplayn Facebook lupailee, että Gamecenter tulee toimimaan kunhan ongelmat saadaan ratkaistua. Vaihtuuko nimi sitten NHL.tv:ksi?Ei oo viaplayta, mutta voisi kuvitella, että kun GC on käytännössä lopetettu, sitä tuskin viaplayn kauttakaan saa käyttöön. Ihan mutuilua siis, mutta kaikki nettipalveluthan NHLllä muuttui. Ehkä viaplay kehittää jonkun uuden version myös.
Varmaan jossain vaiheessa, niin kuin epäilinkin. Mutta GC tosiaan poistui, ja tuo viaplayn ratkaisuhan oli vain jonkinlainen kiertotie siihen palveluun. Ehkä sitten samanlainen juttu uuteen systeemiin.Kyllä Viaplayn Facebook lupailee, että Gamecenter tulee toimimaan kunhan ongelmat saadaan ratkaistua. Vaihtuuko nimi sitten NHL.tv:ksi?
Se oli siis kolmas syy tuohon, en sanonut, että henkilökohtainen :PJa just sanoit, että sama kuin Ralphilla.. Hmmm..
No eihän siinä mitään haastettavaa oikein ollut, vaikka pidemmän aikalisän olisi voinutkin hoitaa. Jotainhan se tuomarin kanssa jutteli asiasta. Erikoinen peli kyl.Siis mitä vittua? Smith vetää, luistelee Fleuryn syliin, Ceci käy tuikkaamassa kiekon maaliin ja Sullivan ottaa AIKALISÄN :D Miten kujalla koutsi voi olla?
Fleuryl vähä heikompi peli menos nyt.