Hakemusta sisään niin olet liiton hommissa alta aikayksikön.Mää olen puolestani oman elämäni amatööriLämsä.
En ole jokaista minuuttia kisoista nähnyt mutta ne pätkät mitä olen katsonut niin Koivunen on pelannut hyvää peliä. Toki ainakin itsellä oli/on kovat odotukset, edellisissä kisoissa ei päässyt pelirytmiin mukaan mutta on joukkueen kokeneinta osastoa ja myös Liigassa pelit maistuneet.Koivunen hyvässä vireessä tänään.
No joo.. Monesti sovittuja pelitapajuttuja, että avataan sentterille keskelle. Enivei, todella huonosti pelattu tilanne kaikkinensa ja itse sössittiin Ruotsi tasoihin.Olisi siinä Malisen pitänyt nepata viivan yli vapaalle laiturille eikä sentterille.
Olisi siinä Malisen pitänyt nepata viivan yli vapaalle laiturille eikä sentterille.
Otatko täyden vastuun Ruotsin maalista?Noniin lähdinpäs johtoasemassa gloryhunttaamaan pistäen 9,99 euroa haisemaan discoveryn vampyyreille ja samalla Ruotsi on tasoittanut NÄINKÖ MEILLE AINA KÄY
Kovasti on ainakin Lennun näköinenLennu kommentaattorina?
Kuin Rautakorpi koronatreeneistäOtatko täyden vastuun Ruotsin maalista?
No joo.. Monesti sovittuja pelitapajuttuja, että avataan sentterille keskelle. Enivei, todella huonosti pelattu tilanne kaikkinensa ja itse sössittiin Ruotsi tasoihin.
Samalla oma maalivahti kylmänä, huonolta näyttää, jos ei viimeistely parane.Suomella ollut mahdollisuus iskeä löylyä kunnolla, mutta sen sijaan lämmittivät vain svedujen veskarin.
Kovasti on ainakin Lennun näköinen
Huuda Oskari vähe enemmän Ruotsin vähistä maalipaikoista
Heikki Silvennoisen poika…Lennu kommentaattorina?