Otteluseuranta 2.–3.1.2023 (7. kisapäivä)

  • 44 234
  • 1 067

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Suomella ollut mahdollisuus iskeä löylyä kunnolla, mutta sen sijaan lämmittivät vain svedujen veskarin.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Milloin viimeeksi yhteen erään Ruotsi antanut omilleen noin paljon syöttöjä jotka Suomi katkoo?

Toi äskeinen oli vain jäävuoren huippu mutta siis tasan jokaisella kentän alueella.

Tämä on MEIDÄN PELI :-)
 

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
Ihan kova suoritus sinäänsä että Ruotsi on ollut aivan sysipaska mutta silti Suomi on saanut aikaan kymmenisen turnoveria omissa :D.
 

Ulos T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko kotimaassa +suomalaiset maailmalla +Kärpät
Koivunen hyvässä vireessä tänään.
En ole jokaista minuuttia kisoista nähnyt mutta ne pätkät mitä olen katsonut niin Koivunen on pelannut hyvää peliä. Toki ainakin itsellä oli/on kovat odotukset, edellisissä kisoissa ei päässyt pelirytmiin mukaan mutta on joukkueen kokeneinta osastoa ja myös Liigassa pelit maistuneet.
 

Pordinard

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buffalo Sabres
Noniin lähdinpäs johtoasemassa gloryhunttaamaan pistäen 9,99 euroa haisemaan discoveryn vampyyreille ja samalla Ruotsi on tasoittanut NÄINKÖ MEILLE AINA KÄY
 

Dimas_

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, #87, ManU, CR7, Seattle Seahawks
Olisi siinä Malisen pitänyt nepata viivan yli vapaalle laiturille eikä sentterille.
No joo.. Monesti sovittuja pelitapajuttuja, että avataan sentterille keskelle. Enivei, todella huonosti pelattu tilanne kaikkinensa ja itse sössittiin Ruotsi tasoihin.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Olisi siinä Malisen pitänyt nepata viivan yli vapaalle laiturille eikä sentterille.

Malisen ratkaisut omissa ovat pääasiassa ihan katastrofeja ellei nosta kylmästi jalalla alueelta pois.
 

Mandrake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Bayern München
Milloinkahan olen nähnyt näin huonon Ruotsin. Ei jaksa edes ihmetellä Suomen koomailuja, kun Ruotsi vie silläkin saralla voiton.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Onkohan Ruotsissa yhtään Rundqvist-Sundin -nimistä jääkiekkoilijaa?

Kaiken maailman Sandin Pellikkaa ja Pääjärvi Svenssonia löytyy.

Mats Rundqvist Sundin voisi olla semmoinen Mats Sundin 2.0.
 

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
No joo.. Monesti sovittuja pelitapajuttuja, että avataan sentterille keskelle. Enivei, todella huonosti pelattu tilanne kaikkinensa ja itse sössittiin Ruotsi tasoihin.

Kyllä. Olisi ehkä silti pitänyt haistaa että sentterihaku oli aika pahasti myöhässä. Mutta tollaistahan tuo on kun kohelletaan.
 

Koodari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Nyt kun hidastuksena tuon ruotsin maalin kattoi niin olihan tuossa suomen pelaajilta monta huonoa suoritusta
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös