Ei minun telkkarissa pelaa Kärpät, vaan Suomi. Kakko ollut tähän asti hyvä, tänään ei miestä ole vielä kentältä huomannut.Aika rohkea kommentti Kärppämieheltä. Katso noiden sun tunareiden turnausta tähän asti
Ja aamulla voi lukea tuloksen teksti-tv:stä.Ja sit vartiksi nukkumaan
Tuo oli kuitenkin mun mielestä semmoinen tilanne mihin olisi ihan varmasti ehtinyt.. Vastaava oli Yhdysvaltojakin vastaan kun Jokiharju lähti hiihtelemään omiin kun kiekko lojui rännissä.
Ollaan kyllä taidettu katsoa aika eri peliä, laittaisitko linkin siihen mitä sää katsot? Vai onko sulla kenties Kakon numero mennyt sekaisin jonkun muun kanssa?Voisiko näitä matseja yrittää katsoa ilman seurajoukkuelaseja? Onhan se nyt ihan selkeää, että toistaiseksi Kakko on tässä pelissä hävinnyt jokaisen kaksinkamppailun, ei pärjää fysiikassa ollenkaan. Tolvanen ja Kupari ihan eri tasolla, Suomen kannalta toivottavaa, että Kakko ja Lundell heräisivät.
Mikä noilla nykyteineillä on ku eivät osaa puhua normaalisti. Ei ollu mun nuoruudessa 40-luvulla tommosta velttoilua
Lundellilla on kyllä kädet kuin nelosketjun pelaajalla. Ihmeellisen korkealla jengi on jo nyt kaveria rankkaamassa ensi vuoden draftissa. Toisaalta niinhän moni koki Hongankin olevan top-10 varaus ennen varausvuotta.Ei oo tämän vuoden #29 ihan Laineen tasolla. Tosta olis Laine ehtiny ampua jo 2 kertaa ranteella kiekon reppuun ennenkuin karvattaisiin kiekko pois
Ollaan kyllä taidettu katsoa aika eri peliä, laittaisitko linkin siihen mitä sää katsot? Vai onko sulla kenties Kakon numero mennyt sekaisin jonkun muun kanssa?
Nimenomaan ensi vuoden draftissa eikä tämän vuoden. Vielä on 1,5 vuotta aikaa Lundellilla kehittyä.Lundellilla on kyllä kädet kuin nelosketjun pelaajalla, ihmeellisen korkealla jengi on jo nyt kaveria rankkaamassa ensi vuoden draftissa. Toisaalta niinhän moni koki Hongankin olevan top-10 varaus ennen varausvuotta.
Eipä ne kiekolliset taidot Puljujärvelläkään ole paljoa kehittyneet vaikka moni kaverin käsien lupaili parantuvan ajan myötä. Lundell on muilta ominaisuuksiltaan hyvä pelaaja, mutta auttamatta liian heikko henkilökohtaiselta taidoltaan ollakseen ratkaiseva pelaaja näissä ympyröissä.Nimenomaan ensi vuoden draftissa eikä tämän vuoden. Vielä on 1,5 vuotta aikaa Lundellilla kehittyä.
No itse ainakin huomasin useamman voitetun kaksinkamppailun, kun kakkonen sai varsinkin ottelun alussa peliä pyörimään Kanadan päähän ja yleensä juuri Kakon kautta. Toki onnistui kerran purkamaan itse tilanteen paskalla syötöllä (voitetun kaksinkamppailun jälkeen btw), mutta annetaan nyt vähän anteeksi.Ekassa erässä kaksi hävittyä kaksinkamppailua hyökkäysalueen kulmissa, yksi keskialueella ja yksi alivoimalla omassa päässä.
Ja aamulla voi lukea tuloksen teksti-tv:stä.
Virkeänä toiseen erään?Herätyskello soitti jo