Otteluseuranta: 19.5.2012 - Päivä 16 - Välierät

  • 176 987
  • 1 020
Tila
Viestiketju on suljettu.
Joko Mertaranta vaati kuudetta kenttäpelaajaa jäälle?
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Reagoitu? Painettu paniikkinappulaa? On aika monenlaista reagointia, joista ihan kaikki toimenpiteet eivät näy kotisohvalle. Te ette näköjään tunnista muuta reagointia kuin aikalisän ja molarin vaihdon. Ja miksi noita toimenpiteitä olisi tarvittu, koska maalit eivät olleet molarin mokia, eikä Suomen peli ollut sekaisin. Venäjä vain yksinkertaisesti teki huikeilla yksilösuorituksilla maalit sellaisiin paikkoihin, mihin ei millään kahden pennin pleikkarivalmennuksella ole pienintäkään vaikutusta.
Vehaselle upposi melkein kaikki. Torjunta-% oli 3-1 tilanteessa jotain 75%. Olisi pitänyt vaihtaa veskaa. Tämä on minun mielipiteeni.

Venäjä oli hyvä, mutta Suomi Jalosen johdolla oli täysin paska ja suli täydellisesti.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Suomi aloitti hyvin, mutta tänään vastus oli kisojen parasta. Hävittiin tulevalle mestarille.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Vehaselle upposi melkein kaikki. Torjunta-% oli 3-1 tilanteessa jotain 75%. Olisi pitänyt vaihtaa veskaa. Tämä on minun mielipiteeni.

Venäjä oli hyvä, mutta Suomi Jalosen johdolla oli täysin paska ja suli täydellisesti.

Siinä syynsä että sinä kirjoitat Jatkoaikaan ja Jalonen on penkin takana.
 

scholl

Jäsen
Joko Mertaranta vaati kuudetta kenttäpelaajaa jäälle?

Onneksi en kuullut Mertarantaa, minua voisi vituttaa se, että hän on niin Venäjän puolella. GaDan kanssa veisaavat kohta neuvostokansalaisesta laulua.

Pelin sisällä reagoiminen ei tarkoita ainoastaan maalivahdin vaihtoa. Itse olisin ottanut 3-1 tilanteessa aikalisän.
 

Ralph

Jäsen
Semyon Varlamov torjuu Venäjän finaaliin! Semyon Varlamov torjuu Venäjän finaaliin! Aijaijaijai!
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Vehaselle upposi melkein kaikki. Torjunta-% oli 3-1 tilanteessa jotain 75%. Olisi pitänyt vaihtaa veskaa. Tämä on minun mielipiteeni.

Venäjä oli hyvä, mutta Suomi Jalosen johdolla oli täysin paska ja suli täydellisesti.
Kerropas, mikä niistä oli Vehasen moka? Vehaseen luotettiin ja häneen matsi ei kaatunut. Suomi ei sulanut, Venäjän joukkue oli tänään parempi. Olisi varmaan ollut huomennakin. Selvästi paras joukkue kisoissa. Ja se on Jalosen heikkoutta?
 

Micqou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Avs, Mikko Rantanen, (HPK)
Itse annan propsit Suomelle silti, lähinnä eilisestä hienosta voitosta ja kotikisoissa mitalipeleihin pääsystä. Suomalaiset on siitä hienoa porukkaa että selkään puukotetaan aina kun vaan on mahdollisuus, mutta tosiasia on se että yksittäisessä pelissä voi käydä miten vain ja joskus peli vain lähtee rullaamaan väärään suuntaan.

Huomenna haetaan sitten mitalit kotikisoissa ja jo se on hieno suoritus.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vehaselle upposi melkein kaikki. Torjunta-% oli 3-1 tilanteessa jotain 75%. Olisi pitänyt vaihtaa veskaa. Tämä on minun mielipiteeni.

Venäjä oli hyvä, mutta Suomi Jalosen johdolla oli täysin paska ja suli täydellisesti.

Kerro mulle nyt miten ne kolme ensimmäistä maalia oli maalivahdin?

Malkinin ensimmäinen maali tuli kovan pyörityksen jälkeen kun Vehanen oli pelattu täysin sivuun.

Malkinin toinen maali parhaalta maalintekosektorilta, nopea käännös ja veto haaroihin.

Ovetskinin maali tuli hyvän plokkauksen ja vedon peittämisen jälkeisellä vedolla ristikkoon.

Mitkä näistä oli siis Vehasen ja miksi?
 

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
WTF, miksi jo nyt palkitaan 3 parasta? Turnaus jatkuu huomenna.
 
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Yksi noista Suomen palkituista kyllä ihmetyttää.

Venäjän kolmikko Varlamov, Nikulin ja Malkin.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kerropas, mikä niistä oli Vehasen moka? Vehaseen luotettiin ja häneen matsi ei kaatunut. Suomi ei sulanut, Venäjän joukkue oli tänään parempi. Olisi varmaan ollut huomennakin. Selvästi paras joukkue kisoissa. Ja se on Jalosen heikkoutta?
Sanoinko, että maalit olivat Vehasen mokia? En sanonut. Sanoin ettei kiekko tarttunut Vehaselle eli ei ollut hänen paras päivänsä. Tällaisessa tilanteessa vaihtaisin veskaa. Kerrotko nyt miten joukkueen luottamus maalivahtiin näkyi tänään?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös