Hippi Hiiri
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa, Nanna Karalahti
ApprovedOon pannu tota muijaa joka näkys telkus
ApprovedOon pannu tota muijaa joka näkys telkus
Vehaselle upposi melkein kaikki. Torjunta-% oli 3-1 tilanteessa jotain 75%. Olisi pitänyt vaihtaa veskaa. Tämä on minun mielipiteeni.Reagoitu? Painettu paniikkinappulaa? On aika monenlaista reagointia, joista ihan kaikki toimenpiteet eivät näy kotisohvalle. Te ette näköjään tunnista muuta reagointia kuin aikalisän ja molarin vaihdon. Ja miksi noita toimenpiteitä olisi tarvittu, koska maalit eivät olleet molarin mokia, eikä Suomen peli ollut sekaisin. Venäjä vain yksinkertaisesti teki huikeilla yksilösuorituksilla maalit sellaisiin paikkoihin, mihin ei millään kahden pennin pleikkarivalmennuksella ole pienintäkään vaikutusta.
Vehaselle upposi melkein kaikki. Torjunta-% oli 3-1 tilanteessa jotain 75%. Olisi pitänyt vaihtaa veskaa. Tämä on minun mielipiteeni.
Venäjä oli hyvä, mutta Suomi Jalosen johdolla oli täysin paska ja suli täydellisesti.
Joko Mertaranta vaati kuudetta kenttäpelaajaa jäälle?
Oon pannu tota muijaa joka näkys telkus
Kerropas, mikä niistä oli Vehasen moka? Vehaseen luotettiin ja häneen matsi ei kaatunut. Suomi ei sulanut, Venäjän joukkue oli tänään parempi. Olisi varmaan ollut huomennakin. Selvästi paras joukkue kisoissa. Ja se on Jalosen heikkoutta?Vehaselle upposi melkein kaikki. Torjunta-% oli 3-1 tilanteessa jotain 75%. Olisi pitänyt vaihtaa veskaa. Tämä on minun mielipiteeni.
Venäjä oli hyvä, mutta Suomi Jalosen johdolla oli täysin paska ja suli täydellisesti.
Semyon Varlamov torjuu Venäjän finaaliin! Semyon Varlamov torjuu Venäjän finaaliin! Aijaijaijai!
GaDan kanssa veisaavat kohta neuvostokansalaisesta laulua.
Vehaselle upposi melkein kaikki. Torjunta-% oli 3-1 tilanteessa jotain 75%. Olisi pitänyt vaihtaa veskaa. Tämä on minun mielipiteeni.
Jotenkin tuntuu, että yrität tällä palstalla vaan herättää huomiota?
Hietanen, Filppula ja Koivu palkitaan Suomen parhaina tässä turnauksessa.
Semyon Varlamov torjuu Venäjän finaaliin! Semyon Varlamov torjuu Venäjän finaaliin! Aijaijaijai!
Sanoinko, että maalit olivat Vehasen mokia? En sanonut. Sanoin ettei kiekko tarttunut Vehaselle eli ei ollut hänen paras päivänsä. Tällaisessa tilanteessa vaihtaisin veskaa. Kerrotko nyt miten joukkueen luottamus maalivahtiin näkyi tänään?Kerropas, mikä niistä oli Vehasen moka? Vehaseen luotettiin ja häneen matsi ei kaatunut. Suomi ei sulanut, Venäjän joukkue oli tänään parempi. Olisi varmaan ollut huomennakin. Selvästi paras joukkue kisoissa. Ja se on Jalosen heikkoutta?