Otteluseuranta 18.5.2008: Finaali Kanada-Venäjä

  • 53 567
  • 385
Tila
Viestiketju on suljettu.

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja ollaan myös ihan hipihiljaa siitä, että tuomari syötti nätisti Venäjän avausmaalin, ettei mene hyvät salaliittoteoriat pilalle.

Eikä kuiskutella Kanadan toisesta maalista, jota edelsi päivänselvä mailakamppi. Noh, veikkaukseni jatkoajasta on aika lähellä.
 

TimanttiLada

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen kiekko ylipäätänsä
Huikea finaali. Paras miesmuistiin. Tässä on kaikki hyvän sopan ainekset; jännitystä, maaleja, paska tuomarilinja ja huikeat yksilötaidot.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ahmat, Leijonat, Hait, Everton
Kuvottaa tuo punikki Mertaranta. kukaan oikea suomalainen ei voi olla venäjän puolella.
Tällaisena maailman lapsena ainakin itse voin olla kenen tahansa puolella. En mieti mitään poliittisia asioita, kun seuraan urheilua. Urheilu on viihdettä, hauskanpitoa ja jopa leikkiä, kun sen ottaa oikealla tavalla. Go ME, eli Venäjä! LOL
 

d2uce

Jäsen
Mertaranta heitti sen suht puolueettoman vaihteen silmään, kun vaikutti siltä, että Kanada oli ratkaissut jo pelin. Nyt meininki on taas ihan erilaista.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Eikö nuo kanadalaiset osaa tehdä edes pleksisaumoja, kun kiekot pomppii jatkuvasti miten sattuu?
 

archieG

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Slavia Praha
Entäs törkeä poikittainen Fedorovin selkään? Vihellettiinkö? Ei taidettu. Ilman dumareita Venäjä olisi jyrännyt Kanadan jo ekassa erässä.

LOL. Tuomarit ovat olleet paskoja ja siitä ovat kärsineet ihan molemmat joukkueet. Ota ne punaiset lasit pois silmiltä.
 

Acid

Jäsen
LOL. Tuomarit ovat olleet paskoja ja siitä ovat kärsineet ihan molemmat joukkueet. Ota ne punaiset lasit pois silmiltä.
Sorry. Ei ole punaisia lasia. Ryssät on ryssiä mulle. Mua vituttaa toi pelleily millä Kanada saatiin tässä pelissä johtoon. Ei kuule ole sympatioita Venäjän suuntaan. Kanada hyöty näistä dumareista. Avaa silmät jos et sitä huomannut.
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jännä on matsi. Hurrit on taas paskat housussa ja linja muuttunut ekasta erästä täysin. Kumpikaan ei saa mistään jäähyjä.
 

Jacobus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat
Jatkoajalle mentiin. Kanadalle taisi käydä Suomet. Näköjään muutkin kuin Suomi osaa sössiä "varman" johdon kolmannessa erässä.
 

Tuhnu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, New Jersey Devils, Real Madrid
Ja jatkoaika on edessä. Olipahan Venäjältä erä, pelin kannaltakin hienoa, että Venäjä pääsi tasoihin. Hyvää jatkoaikaa odottellessa.
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Sorry. Ei ole punaisia lasia. Ryssät on ryssiä mulle. Mua vituttaa toi pelleily millä Kanada saatiin tässä pelissä johtoon. Ei kuule ole sympatioita Venäjän suuntaan. Kanada hyöty näistä dumareista. Avaa silmät jos et sitä huomannut.

Avaahan itse myös. Molemmille joukkueille pari helppoa, molemmilta viety pari selvää. Yksi Venäjän jäähy ainakin jäi puhaltamatta kolmannessa erässä viimeisimmän YV:n jälkeen, kun keskialueella oli selvä koukkujäähyn paikka. Mutta kuten sanoin, nuo tuomarit ovat ihan yhtä paskoja molemmille.
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Aaaaand it's a one goal game! Huikeaa, aivan mahtava ottelu ja JATKOAIKA!

Miettikääpä hetki sitä tunteen määrä siinä maalintekijän tuuletuksessa joka tämän ottelun ratkaisee. Venäjä ollut niin kauan ilman mestaruutta, ja Kanadalla kotikisat.

Enpä hetkessä keksi Suomi - Ruotsi finaalien lisäksi näin ihanteellista tilannetta.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Jännä on matsi. Hurrit on taas paskat housussa ja linja muuttunut ekasta erästä täysin. Kumpikaan ei saa mistään jäähyjä.

Ei ollut hurrien kisat nää karkelot...ei kulkenut peli eikä kulje tuomarointi. Kai sieltä jotain kisojen jälkeen vielä selviää...kaksi ruotsin maajoukkueen kaiffaria astunut väkisin kanukkivosun...?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös