morningstar
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HPK, Buffalo Bills
Tuomari on osa pelialuetta.Ja ollaan myös ihan hipihiljaa siitä, että tuomari syötti nätisti Venäjän avausmaalin, ettei mene hyvät salaliittoteoriat pilalle.
Tuomari on osa pelialuetta.Ja ollaan myös ihan hipihiljaa siitä, että tuomari syötti nätisti Venäjän avausmaalin, ettei mene hyvät salaliittoteoriat pilalle.
Ja ollaan myös ihan hipihiljaa siitä, että tuomari syötti nätisti Venäjän avausmaalin, ettei mene hyvät salaliittoteoriat pilalle.
Suomen peruuttelutaktiikka ei kannata :) Ei oo Kanada katsellut viime vuosikymmeninä Suomen pelejä miten johtoasemassa ei kannata pelata - eli peruutella :)
Aivan, jäähy jäi viheltämättä. Salaliiton huutelijat puhaltelevat nyt muniinsa. Hieno tunnelma tuntuu olevan hallissa.
Kuvottaa tuo punikki Mertaranta. kukaan oikea suomalainen ei voi olla venäjän puolella.
Onneksi Mertsi pystyy noinkin hyvin peittämään innostuksensa Venäjän tasoituksesta. :D
Tällaisena maailman lapsena ainakin itse voin olla kenen tahansa puolella. En mieti mitään poliittisia asioita, kun seuraan urheilua. Urheilu on viihdettä, hauskanpitoa ja jopa leikkiä, kun sen ottaa oikealla tavalla. Go ME, eli Venäjä! LOLKuvottaa tuo punikki Mertaranta. kukaan oikea suomalainen ei voi olla venäjän puolella.
Eikä kuiskutella Kanadan toisesta maalista, jota edelsi päivänselvä mailakamppi.
Entäs törkeä poikittainen Fedorovin selkään? Vihellettiinkö? Ei taidettu. Ilman dumareita Venäjä olisi jyrännyt Kanadan jo ekassa erässä.
Eikö nuo kanadalaiset osaa tehdä edes pleksisaumoja, kun kiekot pomppii jatkuvasti miten sattuu?
Sorry. Ei ole punaisia lasia. Ryssät on ryssiä mulle. Mua vituttaa toi pelleily millä Kanada saatiin tässä pelissä johtoon. Ei kuule ole sympatioita Venäjän suuntaan. Kanada hyöty näistä dumareista. Avaa silmät jos et sitä huomannut.LOL. Tuomarit ovat olleet paskoja ja siitä ovat kärsineet ihan molemmat joukkueet. Ota ne punaiset lasit pois silmiltä.
Aivan, taitaakin olla jotain kanadanranskalaista aluetta tuo Quebec.Jos se on sitä ranskalaistyyppistä osaamista...
Ota ne punaiset lasit pois silmiltä.
Sorry. Ei ole punaisia lasia. Ryssät on ryssiä mulle. Mua vituttaa toi pelleily millä Kanada saatiin tässä pelissä johtoon. Ei kuule ole sympatioita Venäjän suuntaan. Kanada hyöty näistä dumareista. Avaa silmät jos et sitä huomannut.
Näköjään muutkin osaa nousta takaa rinnalle kuin Ruotsi.Jatkoajalle mentiin. Kanadalle taisi käydä Suomet. Näköjään muutkin kuin Suomi osaa sössiä "varman" johdon kolmannessa erässä.
Jännä on matsi. Hurrit on taas paskat housussa ja linja muuttunut ekasta erästä täysin. Kumpikaan ei saa mistään jäähyjä.