Otteluseuranta 17.5.2023 (6. kisapäivä)

  • 57 947
  • 1 676

Zero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool ja Jokerit. Ja Jukurit nyt mökin takia.
Onneksi Anttila jatkoi kapteenina näissä kisoissa, Rantanen ei tarvitse todellakaan lisää paineita selässä roikkuvan apinan kaveriksi
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ranskan pygmi väänsi merdet housuun ku Anttila tuli kouluttamaan.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Ooooh??? Mutta ei Mertsistä ja Anusta... ainakaan mulle!
"
Hei,
Kiitos palautteestanne. Pahoittelemme, ettei ilta tältä osin vastannut odotuksianne.
MM-kisojen tapahtumajärjestäjänä toimii Suomen Jääkiekkoliitto sekä IIHF. Nokia Arena toimii tilavuokraajana, joten emme vastaa ottelutapahtumien sisällöstä. Olethan yhteydessä tapahtumajärjestäjään musiikkitoiveissasi: IIHF - Kisainfo 2023 IIHF ICE HOCKEY WORLD CHAMPIONSHIP
Toivomme, että palaat vielä useasti nauttimaan Nokia Arenan monipuolisesta tapahtumatarjonnasta ja toivottavasti me sekä palveluntarjoajamme onnistumme mielestäsi jatkossa paremmin! "
Se olikin Uros Live kun vastoi palautteeseen.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Risa
Suosikkijoukkue
Leijonat, Carolina Hurricanes
Aijai, toivottavasti Björninen ei loukkaantunut, yksi harvoista roolinsa hoitavista senttereistä tällä hetkellä.
 

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Ykkönen ei toimi, ok, vois sekoittaa. Larmi on ihan ok, mutta mulla olis luotto Heljankoon, ei missään nimessä Olki-Jussi! Heljanko oli itse tyyneys liigafinaaleissa... Mutta Jukan valintoja nämä, ja todnäk tekee paremmat valinnat kuin minä, mitään lätkästä ymmärtämätön fani!
 

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Ykkösylivoima jälleen. Vapisen jo. BANG
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös