Purkan Jauhaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ei merkittävän kaupungin pallokerho
Larmi ei saa silmiäkään kiinni tänään
Onhan tuo muutaman kerran jo puolustajien kämmejä kuitannut. Yksi helppo toki mennyt.
Larmi ei saa silmiäkään kiinni tänään
Enpä ole nähnyt tuollaista mankelia Suomelle varmaan ikinä.
Ja se päättyy RANSKAN maaliin.
Siitä, että sitä ei kuulunut.
juu Rantasen jäähy ei ollutkaan mikään huumori....Olipa hieno maali ranskiksilta. Ihan ansaittu kun suomen edellinen maali tuli huumori ylivoiman ansioista
Mertarannalla on sellainen vaikutus.En tiedä miksi, mutta olen jotenkin Ranskan puolella.
Ranskan voitto saattaisi pakottaa Jalosen ketjumuutoksiin. Suomen nihkeä voitto ja Jaloselle kaikki on kunnossa.En tiedä miksi, mutta olen jotenkin Ranskan puolella.
Menikö se siis sittengin längistä tälläkin kertaa?Onneksi miehen vapaaksi jättäminen ei vaikuttanut maalin syntyyn. Ei kai se aina ole Larmin vika?
Mä oon ihan tottunut tähän, että alkulohkon aikana on nihkeää melkein kaikkia vastaan. Jalosen joukkueilla on tuntunut aina olevan vähän samaa vikaa.On tää väsynyt jengi. Miten helvetissä voi olla näin nihkeää näitä jengejä vastaan mitkä pitäs vaan voittaa ja selvästi
Olllaan me joskus Ranskalle 5-1 hävitty. Toki siitä on vuosia.En ole näin huonoa Leijonajoukkuetta nähnyt vuosiin.
Oliko ruma taklaus??AI AI SENTÄÄN!