No lue paremmin. Onhan sitä täällä kritisoitu. Ja todella huonosti on pelannut lähes koko ajan.Rantanen on joukkueessa tekemässä maaleja, tai siis pitäisi tehdä, mutta fanipoikien mielestä se on on jonkun muun syy kun ei verkko heilu. Vieläkään ei saisi kritisoida :—-D
Annoin palautteen, niin jälleen kerrottiin, että asiakaskyselyn mukaan ylivoimainen ykkönen toiveissa on Mertsi ja Saukkonen kuulemma toiseksi halutuin.Tämä on ensimmäinen vuosi, kun Mertsistä on tullut suorastaan sietämätön huru-ukko. Mutta mennään näillä, kun CMore haluaa rankaista maksavia asiakkaita.
Niin on mullakin, mutta luotto Jaloseen alkaa hiljalleen hiipua.Jaloseen luotto. Muuten huolestuisin (liput finaaliin taskussa)
Vastaako Jalonen ketjuista ja peluutuksesta?Kuinka monta erää pitää pelata ennen kuin Jalonen ymmärtää tehdä jotain viilauksia ketjuihin?
Tämä on ensimmäinen vuosi, kun Mertsistä on tullut suorastaan sietämätön huru-ukko. Mutta mennään näillä, kun CMore haluaa rankaista maksavia asiakkaita.
Päävalmentaja vastaa kaikestaVastaako Jalonen ketjuista ja peluutuksesta?
Annoin palautteen, niin jälleen kerrottiin, että asiakaskyselyn mukaan ylivoimainen ykkönen toiveissa on Mertsi ja Saukkonen kuulemma toiseksi halutuin.
Ei CMorea kiinnosta muutaman kiekkonörtin mielipiteet. Kansan syville riveille on aivan sama mitä Mertsi siellä horisee, koska Mertsi nyt vaan kuuluu MM-kisoihin!Tämä on ensimmäinen vuosi, kun Mertsistä on tullut suorastaan sietämätön huru-ukko. Mutta mennään näillä, kun CMore haluaa rankaista maksavia asiakkaita.
Mut ei tee/toteuta pelin aikana kaikkeaPäävalmentaja vastaa kaikesta
Niin kuin sponssi osaa kertoa, rahalaitos.fi järjestelee lainasi.Jaloseen luotto.
Väkevä ja vaarallinen selostaja.Itse laitoin juuri positiivisen palautteen C Morelle Mertarannasta. Erinomainen selostaja.
Sama. Lisäksi tilasin pari ylimääräistä C Morea.Itse laitoin juuri positiivisen palautteen C Morelle Mertarannasta. Erinomainen selostaja.
Jos vaikka kattelet sitä peliä ihan itse?No kerro nyt sitten mitä virheitä tai huonoja ratkaisuja Rantanen on tänään tehnyt.
Tällaista trollausta maailma ei tarvitse, joku ottaa vielä todestaItse laitoin juuri positiivisen palautteen C Morelle Mertarannasta. Erinomainen selostaja.
Tykkäsitkö kans Loreenin viisusta enempi?Itse laitoin juuri positiivisen palautteen C Morelle Mertarannasta. Erinomainen selostaja.