Otteluseuranta 17.5.2015 - Mitaliottelut

  • 124 391
  • 1 058
Tila
Viestiketju on suljettu.

Van_Salin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampa Bay Lightning
Mä kusisin hunajaa jos Känädän tiimissä olis Martin St. Louis ja Steven Stamkos. Mut herrat ovatkin *oikeassa* mm-turnauksessa. ;-)
 

VilleLeino

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Barca&Pep, Argentiina, Canada
Niin paljon kun täällä aiheestakin parjataan Malkinia, niin ainakin häntä näyttää kiinnostavan. Nämä muut Kovyt ja Ovyt ovat olleet ihan varjoissa. Taas kerran Crosby alistaa Ovechkinia isoissa peleissä.
 

Ralph

Jäsen
Rasti seinään - Ryan O'Reilly sai jäähyn.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Kanadalle hölmö jäähy. Miten tuo Smith sulaa rimmaa niin hyvin Metsulaan kanssa?

Nou penalties, sano Mr Bégínñing
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Eikös tuo Tarasenko lyönyt itse mailansa tuohon ja maila katkesi sen vuoksi? Ei vittu.
 

ADX_03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Tampa Bay Lightning
Eikös tuo jäähy mennyt vähä väärinpäin? Tarasenko löi oman mailansa rikki O'Reillyn tikkuun ja O'Reilly jäähylle?
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihan hyvä toinenkin erä. Vaikken nyt yleensä kauheasti arvostakaan tappeluita, mutta kyllähän tämän kruunaisi kunnon myllyt kolmannessa erässä.

Saattaa olla, että Malkin saa erän loppupuolella jotain pientä muistutusta.
 

tombraider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Mitäs bussikuski Nurminen sanoi tauolla? Ei näy paketti, niin olis kiva tietää
 

ipaz

Jäsen
Vaikka jääkiekkoa pidetään ainakin seuraajien joukossa varsin fyysisenä lajina, raaka fakta kuitenkin on, että jääkiekossa voi pärjätä varsin puutteellisella fysiikalla aivan huipputasollakin. Ylipäänsä perus jääkiekkopelaajan fysiikka on ei ole urheilumaailmassa lähelläkään huippua. siitäkin huolimatta, että dopingin valvonta on suorastaan mitätön. Tämä johtaa loogisesti siihen, että vanhemmalla iälläkin on mahdollista pelata taidon ollessa riittävällä tasolla.

Ainakin mitä itse olen 27-vuoden NHL:n seuraamisen aikana huomannut ja todennut on se, että viimeisen 5-10 vuoden aikana pelaajien fysiikka on kehittynyt aivan järkyttävän paljon. Enää siellä ei lipitetä kaljaa pelien jälkeen, vaan syödään terveellisesti ja palaudutaan. Suomalaisista huippujätkistä Olli Jokinen ei käytä esim. lainkaan alkoholia ja moni kanadalainen ostaa treeni- ja ruokaoppinsa entiseltä NHL pelaajalta Gary Robertsilta, joka tunnettiin loppu-urallaan melkoisena robottina.

Ja usein olen nähnyt pätkiä jossa muut jenkkien isojen lajien pelaajat hämmästelevät kiekkoilijoiden kuntoa, fysiikkaa ja kivunsietokykyä.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Miten tuomio voidaan purkaa? Linjuri sanoi vai mitä?

Hyvä että purettiin mutta voiko noin tehdä?
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Heh, tuomaristo. Toivoin jo, että tuli mylly, kun mailoja lenteli jäällä.

Hyvä että purettiin mutta voiko noin tehdä?

Voi. NHL:ssä purettiin jokin aika sitten Crosbyn saama rangaistus samalla tavalla ja tuolloin selostaja väitti, että voi tehdä, jos linjatuomari on nähnyt paremmin.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Joskus se tuomarikin näköjään myöntää virheensä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös