Olen USAn kelkassa mutta miksi tämä hyväksyttiin? Äijä maalivahdin alueella.
Jos tuomaritoiminta olisi ollut tasapuolista olisi tuokin olisi pitänyt hylätä. Pelaaja oli paljon enemmän alueella kuin Koukal eilen.
Lewis oli monta senttiä sinisen päällä! Miksi hyväksyttiin? Hehe.
No niin taisikin ollaJa se on homman pihvi.
"Voracek on lähellä neljää kymppiä" Mä en voi uskoa tätä.
Selviää säännöistä.
Jees. Olin aivan varma että selitys löytyy kyllä sääntökirjasta, siksi tuo keventävä naurahdus loppuun. Kiitos virallisesta selvityksestä.Säännön 186 kohta iv ei täyttynyt koska Lewis ei blokannut alueella maalivahdin näkyvyyttä. Tsekkien hylätyssä näin tapahtui.
Säännön 186 kohta iv ei täyttynyt koska Lewis ei blokannut alueella maalivahdin näkyvyyttä. Tsekkien hylätyssä näin tapahtui.
Mulla on Yleä ikävä joka vuosi näihin aikoihinJa vähemmän yllättäen Maikkarin studiossa jauhetaan ihan puutaheinää noista maalivahdin alueella pelaamisista. Sanoisivat vaan suoraan että eivät ota kantaa koska eivät tiedä mitä säännöissä sanotaan.
Kuulinko oikein? Tamminen sanoi et Tshekit kangistuu kisojen edetessä kun Jagr on jo 43v ja Voracek lähestyy 40... Kyllähän tässä kaikki lähestyy 40, mutta en Voracekista olisi vielä hirveän huolissani!
Ja vähemmän yllättäen Maikkarin studiossa jauhetaan ihan puutaheinää noista maalivahdin alueella pelaamisista. Sanoisivat vaan suoraan että eivät ota kantaa koska eivät tiedä mitä säännöissä sanotaan.
Näissä kisoissa tuon voisi laittaa muotoon valmentajat valittaa ja tuomarit tunaroi.Valmentajat valmentaa ja tuomarit tuomaroi ;)
Mulla on Yleä ikävä joka vuosi näihin aikoihin
Näissä kisoissa tuon voisi laittaa muotoon valmentajat valittaa ja tuomarit tunaroi.