Jaromir Google
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Florida Panthers,TPS
Popov 2-1! Maalivahti ei ehdi tehdä elettäkään.
Popov 2-1! Maalivahti ei tee elettäkään.
Hienosti kuvattiin juuri kun venäläinen otti miestä kovempaa katsomossa.
Mistä sinä ja muutama muut niitä kommunisteja tähän keskusteluun ylipäätään saatte? Ensin ovat slovakit kommunisteja voitettuaan Kanadan, ja sitten heitetään kommarikorttia jos kaikki eivät olekaan Kanada-faneja tai eivät näe Getzlafin polvitaklauksessa muuta kuin sen polvitaklauksen, mikä se hidastuksien perusteellakin oli.
Sarjataulukko kertoo minustakin miten kävi ja kuka on paras, mutta minä en kuulukaan niihin ihmisiin, jotka painottavat turnausten arvoa ja kulloistakin merkitystä sen mukaan miten Kanada siellä pärjää. On ollut uskomatonta lukea näiltäkin palstoilta esimerkiksi viimevuotisen Suomen mestaruuden vähättelyä sillä perusteella, että Suomi ei kohdannut mitalipeleissä Kanadaa. Miksi olisi edes pitänyt kohdata, jos/kun Kanada oli niin huono, että putosi jo puolivälierävaiheessa?
Ottiko ykköseen vai kakkoseen?
Ovetshkin siis. Ovechkin-niminen pelaaja pelaa tietääkseni jossain rapakon takana, jossa pohjoisamerikkalaiset translitteroivat nimiä omien linjauksiensa mukaan.
Tämähän toki erittäin tarpeellinen kitinä. Kielipoliiseille kättä lippaan.
Ja Popov yksin läpi 2-1..
Minkälaisella kokoonpanolla Venäjä pelaa? Joku ken tietää voi kertoa tai laittaa linkkiä, kiitos.
Alexander Syomin, mille kielelle nimi on käännetty?
Holy shit!! Jouduin häipymään Kanadan johtaessa 3-2. Pystyykö joku heittämään tiivistyksen loppupelin kulusta? Ilmeisen ansaitusti lähtivät kanukit lauluun?
Viestistäsi saa sen kuvan, että yhtä aikaa haluat ja et halua ymmärtää pointtiani. Minä en missään kohtaa ole puolustellut saati sokeasti ihannoinut Kanadaa, olen ainoastaan kritisoinut Mertarannan tapaa selostaa tällaisia otteluita.
Onko siis siten, ettei voi olemassa muunlaista kannattamista kuin sokeaa Kanadan ihannointia tai sitten toisaalta sokeaa kommunismin ihannointia?
Olisin toivonut Kanadan voittavan tänään, jääkiekkoilullisista eikä ideologisista syistä. Kanada hävisi tänään jääkiekkoilullisista. syistä, so be it.