Otteluseuranta 17.–18.4.2016

  • 36 602
  • 555

Red Label

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Miro Heiskanen
Uuuuh.... Siellä. Mr. Hart katselee boksista voimattomana. Katselisiko vielä toisen perään?

Nätisti liikkui kiekko kyllä.

E: Propsit Chicagon DJ:lle. Hyvää vanhaa rokkia.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Voi voi Teuvo kun huono syöttö nyt...
 
E: Propsit Chicagon DJ:lle. Hyvää vanhaa rokkia.

On se kyllä vähän hanurista, jos Tool, QOTSA, Smashing Pumpkins ja Royal Blood on jo vanhaa rokkia. No vanha olen minäkin. Mutta heittämällä paras urheilu-DJ on tuolla mielestäni. Bullsin peleissä ei tuossa hallissa varmasti ikipäivänä mentäisi tollasella kattauksella.
 

Red Label

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Miro Heiskanen
On se kyllä vähän hanurista, jos Tool, QOTSA, Smashing Pumpkins ja Royal Blood on jo vanhaa rokkia. No vanha olen minäkin.

Äsken olin kuulevinani kyllä Van Halenia pitkän pätkän. Pakko kyllä myöntää etten pidä yhdestäkään luettelemistasi bändistä, joten komento takaisin :)
 

Jwec

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks
Kyllähän tuolla Hawksin hallissa näyttäisi vanha hyvä rock soivan kun AC/DC:täkin nyt soitettiin. Ja ei uudemmassakaan rockissa ja metallissa mitään vikaa ole. Mutta vastineeksi sitten teknojumputusta mikä ei ole hyvää. Tosin rockia ja teknoa ne muutkin soittaa.
 

Ranksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
EI mun sydän kestä tätä....
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Hieno voitto Bluesilta.
 

Ranksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
KYLLÄ RYÖSTÖ HUH HUH.... elämä mikä peli taas kerran.
 

Bili

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, HIFK, Anaheim
Kova ryöstö Nuoteilta! Onko Hawksien edellinen tappio varsinaisella peliajalla kun olleet johdossa toisen erän jälkeen niinkin kaukaa kun 2013-14 kaudelta?!
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
No olipahan loppu, kun tajunnut, että mulla oli minuutin myöhässä lähetys. Tuli sitten täältä saatua tieto. Hahaaaa..

Ansaittu voitto vieraille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös